اخباربرنامه و بازی

معرفی اپلیکیشن چت و پیام رسان ایرانی انار

چند سالی است که برای ارسال پیام های متنی در گوشی هایمان اکثرا از نرم افزارهای پیام رسان استفاده می کنیم باید بگوییم که با توسعه ی پیام رسانها،اپراتور های مخابراتی در لاک دفاعی فرو رفته اند و دلیل آن هم سهولت در استفاده،رایگان بودن و امکانات گرافیکی و دیگری است که اپراتور های مخابراتی از طریق پیامک نمی توانند به کاربر ارائه دهند.
اپلیکیشن انار
در طول این چند سال پیام رسانهای مختلفی روی کار آمدند و به جز عده ی خاصی مانند Whatsapp هر کدام عمر محدودی داشتن(Viber,weechatو…)
در این مطلب میخواهیم به معرفی پیام رسانی ایرانی انار و معرفی ویژگی های آن برایتان بپردازیم که امیدواریم مورد توجهتان قرار بگیرد.
اپلیکیشن انار
نرم افزار انار پیام رسانی ایرانی و تحت سیستم عامل اندروید می باشد،انار از هر نظر یک پیام رسان کامل است که در کنار قابلیت های معمول یک پیام رسان،ویژگی های خاص و جالب جدیدی را هم در خود جای داده است.
با استفاده از انار می توانید به دوستان خود پیام خصوصی بفرستید،پست های مختلف بگزارید(مثل لاین)و استفاده های معمولتان را از این پیام رسان ببرید،گرچه لازم به ذکر است که در نرم افزار انار،حداقل در نسخه ی فعلی،خبری از تماس صوتی و یا تصویری وجود ندارد.
اپلیکیشن انار
یکی از ویژگی های جالب انار که سازندگان هم خیلی بر روی آن مانور تبلیغاتی می دهند قسمتی است که هر کاربر می تواند دوستانش را از وضعیتی که در آن لحظه در آن قرار دارد با خبر کند.
“اگر می خواهی بدونی که همین الان دوستات کجان و دارند چی کار می‌کنند، می تونی از انار بپرسی،چرا؟ چون انار می دونه! میدونه، چون دوستات بهش میگن. میگن کجان و دارن چه کار می‌کنن.”
به این ترتیب شما در عرض چند ثانیه می توانید از انجام کاری که در همین لحظه مشغول به آن هستید دوستانتان را آگاه کنید و عکسی هم از وضعیت لحظه ای خود برای آن تعریف کنید.
انار نرم افزاری فارسی است که نباید فرصت امتحان کردنش را از دست بدهید.
 
دانلود از بازار
 
منبع : زوم تک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا