اخباربرنامه و بازی

معرفی اپ : بررسی اپلیکیشن کاربردی چک یار

اپلیکیشن چک یار یکی از ابزار های بسیار کاربردی برای مدیریت چک های مدیران و صاحبان صنایع می باشد ، اگر شما هم در حوزه تجارت فعالیت می نمایید مطمئنن ابزاری همچون چک یار میتواند به ابزار بسیار کاربردی برای مدیریت چک های شما باشد . در این مقاله سعی میکنیم این اپلیکیشن کاربردی را مورد بررسی قرار دهیم .
اپلیکیشن کاربردی چک یار دارای بخش هایی است که شما می توانید چک های ارسالیتان را در این نرم افزار ثبت کنید و این اپلیکیشن می تواند زمان چک ها را به شما اطلاع دهد با داشتن همچین اپلیکیشنی دیگر زمان پاس کردن چک ها از یادتان نخواهد رفت.
شمامی توانید در بخش های مختلف این اپلیکیشن بانک های مختلف را در سیستم تعریف نمایید و زمان ان را تنظیم کنید ، حتی بخش های مختلف این نرم افزار شما را یاری میکند که حتی چک هایی که در وجه افراد مختلفی است صادر کرده اید را هم با نام فرد مورد نظر در سیستم ثبت کنید .
 

تصاویری از محیط اپلیکیشن کاربردی چک یار :

سایر امکانات این اپلیکیشن چک یار :
جستجو در میان چک های ثبت شده بر اساس پارامترهای مختلف
دریافت اطلاعات چک های ثبت شده در نرم افزارهای اوراش (از طریق شبکه داخلی)
راس گیری چک ها
تعیین الگوی امنیتی برای ورود به برنامه
امکان به اشتراک گذاری چک های ثبت شده در نرم افزارهای پیامک رسان نظیر تلگرام ، وایبر ، لاین و …
یادآوری چک های موعد سررسید بر اساس زمان مشخص شده در تنظیمات برنامه
ارائه گزارش نموداری
ارائه گزارشات خروجی بر اساس فایل اکسل
ایجاد و بازیابی فایل پشتیبان
چک یار اوراش رایگان است و هیچ پرداخت درون برنامه ای ندارد و همچنین هیچ تبلیغی در رابط کاربری این برنامه مشاهده نمی کنید. در مجموع، اگر روزانه با چک های مختلفی سر و کار دارید، چک یار اوراش می تواند یکی از بهترین پیشنهاد های ما به شما باشد.”
شما می توانید اپلیکیشن کاربردی چک یار رو  از کافه بازار دانلود نمایید . اگر از این نرم افزار کاربردی استفاده کردید خوشحال میشیم نظراتتون رو دربارش بنویسید
 
بازار

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا