اخباربرنامه و بازی

معرفی اپ : مشاهده فایلهای مدیا در دستگاه دیگر اندروید

 

 
BubbleUPnP UPnP/DLNA PRO 2.5.4 اپلیکیشنی است که با استفاده از آن می توانید به سادگی موسیقی ها، ویدئوها و عکس های تحت شبکه های (DLNA TVs, XMBC, WMP, …) را به سادگی بر روی اسمارت فون و یا تلبت اندرویدی خود پخش کنید . با این برنامه خواهید توانست از طریق اینترنت و یا شبکه های محلی WiFi به اطلاعات اشتراک گذاری شده دسترسی پیدا کرده و تنها با چند کلیک به تماشای آنها بنشینید .
• Chromecast
• تلویزیون های DLNA
• کنسول های بازی: Xbox One, Xbox 360, PS3 (from XMB)
• ارائه دهندگان UPnP/DLNA: مانند XBMC, WDTV Live, Windows Media Player, دستگاه های اندروید دیگر
• HiFi gear مختلف از Sonos, Denon, Pioneer, Onkyo و بسیاری دیگر
• پخش محلی آندروید
BubbleUPnP می تواند به رسانه های شما از منابع مختلف دسترسی داشته باشد، از جمله:
• مدیا سرورهای UPnP/DLNA: NASes, XBMC, Plex, Twonky, Serviio, Windows Media Player و بسیاری دیگر
• رسانه های محلی ذخیره شده بر روی دستگاه اندروید شما
• ابر رسانه: Google Music, Google Drive, Google+, Dropbox, Box, OneDrive
• رسانه از برنامه های دیگر با استفاده از Share/Send مانند: مرورگرهای وب، فایل منیجرها، SoundCloud و …
• ضبط صدا از بسیاری از برنامه های دیگر: نیاز به Xposed (root)
• Shoutcast radio (با XiiaLive)
BubbleUPnP یک برنامه همه کاره بسته بندی شده با ویژگی های فراوان است که برخی از آنها عبارتند از:
✤ پشتیبانی گسترده از Chromecast: بخش رسانه ناسازگار Chromecast با کد کردن(*): MKV, AVI, MOV, WMV, WTV, RMVB, TS, FLAC, WMA,…, زیرنویس ها با ظاهر سفارشی, انتخاب تراک صوت/ویدئو (*)
✤ دسترسی سیرع و امن اینترنت به رسانه خانه در هنگام حرکت، از شبکه های موبایل و WiFi (*)
✤ صف پخش، لیست های پخش قابل ویرایش، scrobbling، تایمر خواب، حالت های مختلف shuffle
✤ نمایش دهنده و کنترل کننده تصویر تمام صفحه یکپارچه
✤ پخش رسانه به دستگاه اندروید شما از دستگاه های دیگر (قابلیت رندر)
✤ دسترسی به تمام رسانه های محلی و ابر از دستگاه های دیگر (قابلیت مدیا سرور)
✤ دانلود رسانه ها به کارت SD شما
✤ و …
 

  • برخی از ویژگی ها توسط BubbleUPnP Server ارائه می شوند، که اختیاری هستند و می توان برای ارائه بر روی هر دستگاه در شبکه محلی خود نصب کنید.

 
نکته: پس از نصب برنامه، لایسنس را نیز نصب کنید، سپس با Lucky Patcher آن را پچ کنید.
 
مختصری درباره برنامه :
فناوری dlna یکی از کاربردی‌ترین فناوری های موجود برای راه اندازی یک مجموعه چندرسانه‌‌ای دسترسی به فایل های مختلف از طریق شبکه است. به کمک dlna می توانید فایل های موسیقی یا ویدئو های ذخیره شده روی کامپیوتر خانه را روی تبلت یا تلویزیون هوشمند خود تماشا کرده و دیگر نیازی به حمل و نقل آنها نداشته باشید. فناوری dlna ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار است و برای آنکه حداکثر استفاده را از آن ببرید، باید یک نرم افزار خوب برای دسترسی به فایل ها داشته باشید.
نرم افزار اندرویدی BubbleUPnP که خوشبختانه به صورت رایگان عرضه شده یکی از همین موارد است. BubbleUPnP می تواند در نقش Media Server، Media Controller و Media Renderer ظاهر شود. وجود سه قابلیت ذکر شده این امکان را به شما می دهد تا بتوانید اطلاعات را از روی یک سیستم روی گوشی یا تبلت خود پخش کرده (یا بر عکس) و همچنین از تبلت یا گوشی خود همانند یک کنترل از راه دور برای انتقال محتوای بین یک کامپیوتر و دستگاه دیگر (مثلاً سیستم سینمای خانگی) استفاده کنیم. باید اعتراف کرد که طراحی آن چندان دلنشین نبوده و اندکی زشت است! با این حال زمانی که کار با آن را یاد بگیرید خواهید دید که با نرم افزاری خوب و بسیار سرراست روبه رو هستید. ساختار برنامه در چهار تب اصلی Now Playing، Playlist، Library و Devices خلاصه شده است و قبل از هر چیز باید به قسمت Devices بروید تا منبع اطلاعات و مقصدی که قرار است آنها را پخش نماید مشخص کنید.
این بخش خود به دو دسته Renderers (دستگاه هایی که توانایی پخش فایل های چند رسانه ای را دارند) و Libraries (دستگاه هایی که حاوی فایل چند رسانه ای هستند) می شود. باید دقت داشته باشید در این دو لیست تنها وسایلی به نمایش در خواهند آمد که به یک شبکه یکسان متصل شده باشند. همچنین ممکن است یک دستگاه در دو لیست نمایش داده شود. پس از انتخاب منبع و مقصد مورد نظر، باید به سراغ تب Library بروید تا فایل مورد نظر خود را بیابید. فایل های شما در گروه بندی های مختلفی قرار داشته و برای مثال برای دسترسی به فایل های موسیقی باید به قسمت Music بروید .
دقت داشته باشید که شما پیش از هر چیز باید فایل هایی که می خواهید به اشتراک گذاشته شوند را مشخص کنید. برای مثال در کامپیوتر خود باید فایل های موسیقی یا فیلم را به کمک Windows Media Player برای دسترسی توسط دیگران روی شبکه یکسان به اشتراک بگذارید تا بتوانید لیست این فایل ها را در این نرم افزار مشاهده کنید. به محض انتخاب یک گروه، لیستی دیگر از انواع بخش بندی ها نمایش داده شده و در نهایت با انتخاب هر یک، فایل های آن به نمایش در می آید .
به محض انتخاب فایل مورد نظر، عمل پخش انجام خواهد شد که با توجه به سرعت شبکه و حجم فایل انتقالی، می تواند با مقداری تاخیر همراه باشد. یکی از محدودیت های این نرم افزار، وابستگی به نرم افزارهای پخش کننده ویدئو است و در صورتی که نرم افزار پخش کننده پیش فرض گوشی هوشمند یا تبلت شما از فرمت های متنوعی پشتیبانی نکند ممکن است دچار مشکل شوید. در چنین شرایطی بد نیست از نرم افزاری همچون MX Player برای پخش ویدئو استفاده کنید. BubbleUPnP امکان ساخت Playlist را نیز به شما می دهد و به کمک آن می توان لیستی از فایل هایی که می خواهید پخش شوند را فراهم کنید. همچنین می توانید فایل های مورد علاقه تان را از روی Media Server روی حافظه گوشی یا تبلت خود ذخیره کنید. ویژگی مثبت دیگر، امکان دسترسی به انواع سرویس های Cloud از جمله Google Drive، Dropbox و Skydrive است تا از این طریق محتوای ذخیره شده در آنها را در شبکه پخش کنید (البته این قابلی تاز اتصال اینترنت استفاده کرده و ممکن است به پهنای زیادی نیاز داشته باشد
 
لینک دانلود
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا