اخباربرنامه و بازی

معرفی اپ : یادگیری زبان به همراه سرگرمی

 

 
در دنیای امروز به دلیل ارتباطات گسترده ای که به راحتی انسان ها را از نقاط مختلف کره زمین به همدیگر متصل می‎کند، دانستن زبان های دیگر مردم دنیا یک ضرورت محسوب می‎شود. برای هر کاری که فکرش را می‎کنید نیاز به یک زبان زنده و رسمی مورد استفاده در بین مردم جهان دارید، انگلیسی، فرانسوی و یا هر زبان دیگری. خواندن متون علمی، اخبار روز و در کل هر آن چیزی که برای یک انسان موفق و به روز نیاز دارید به دانستن زبان های بین المللی نیازمند است. اما در دنیای پرمشغله این روز‎ها اگر در گذشته برای یادگیری زبانی اقدام کرده باشید که موفق بوده اید، اما اگر تا به امروز نتوانستید یا نخواسته اید زبانی را یاد بگیرید، پیدا کردن وقتی برای این کار واقعا سخت است. حتی اگر وقت هم باشد انگیزه و پشتکار و تمرین و موارد بسیاری دیگری وجود دارند تا جلوی شما را بگیرند.
اما همیشه یک راه حل خوب وجود دارد. خیلی از ما زمان زیادی از وقت روزانه خود را در حال استفاده از دستگاه های همیشه همراهمان یعنی تلفن همراه، می‎کنیم. پس اگر مدتی از زمان را به جای تلف کردن و خواندن انبوهی از پیام های تکراری و غیر مفید به یادگیری یک زبان جدید اختصاص دهیم قطعا موفق تر خواهیم بود. حال که مشکل زمان برطرف شد بقیه موارد را به اپلیکیشن هایی که برایتان آماده کرده ایم بسپارید تا با روش خاص خود شما را هر چه بیشتر به یادگیری زبان های جدید مشتاق کنند.
 
استفاده از بازی و سرگرمی یکی از بهترین روش های یادگیری هر چیزی است. این اپلیکیشن به دلیل استفاده از این روش آموزشی طرفدارانی بسیار زیادی دارد که هر روز به تعداد آن‎ها افزوده می‎شود. در این اپلیکیشن بازی های کوچک مختلفی قرار داده شده اند که هرکدام موضوعی از زبان مورد نظر را به شما می‎آموزند. نمودارها و امتیازاتی که در طول مسیر کسب می‎کنید شما را به یادگیری هر چه بیشتر ترغیب می‎کنند. از زبان های موجود در این اپلیکیشن میتوان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی و … است. از موارد جالب موجود در این اپلیکیشین، پنهان کردن نوتیفیکیشن های حواس پرت کن است که باعث می‎شود تا در طول یادگیری حواستان پرت نشود و بتوانید فرآیند آموزش را به پایان برسانید.
 
 
do anddo appledo myketdo win

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا