اخباربرنامه و بازی

معرفی بازی : یکی از بهتری بازی برای بالا بردن تمرکز + لینک دانلود

 

 
 
حتما تا به حال نام بازی aa 1.3.3  را شنیده اید.این بازی یکی از بهترین بازی های تمرکزی برای اندروید است که اماده ی دانلود کرده ایم.
 
امروز با دست پر برای افرادی امده ایم که اهل بازی های حجیم نیستند و بیشتر به فکر این هستند ساعت ها وقت خود را با فکر و افزایش سطح تفکر خود بگذرانند به هیچ وجه بازی اعتیاد آور aa را از دست ندهید. میلیون ها نفر عنوان اعتیاد اورترین بازی اندروید را به بازی داده‌اند.
 
اگر یک نگاه به حجم بازی بی اندازید می بینید که بسیار کم است ولی این دلیل منطقی نیست و با یکبار بازی متوجه می شوید که چه گیم پلی عالی در بازی aa مورد استفاده قرار گرفته است.
 
یک دایره بزرگ در وسط صفحه دیوایس اندرویدی شما قرار می گیرد که متشکل از زیر مجموعه های مختلف است که اطراف آن را پر کرده اند حالا باید قدرت ذهن و حرکات دست خود را زیر نظر داشته باشید که هر گونه اشتباهی موجب راه بدون برگشت و بازنده شدن شما میشود.
 
دایره های کوچک را به گونه‌ای باید قرار دهید که با یکدیگر برخورد نکند ولی این اصل کار نیست بلکه دایره بزرگ تر در حال چرخش است و همین کار موجب افزایش تفکر و عملکرد شما می شود بعد از این که چینش را به اتمام رساندید حال باید انها را دایره بزرگتر مرتبط کنید و در این جا است که شما دسترسی مراحل بالاتر دریافت خواهید کرد و این کار فقط برای مراحل ابتدایی است در سطوح بالاتر به گونه ای سطح بازی aa سخت تر میشود که ساعت ها باید پای بازی بشینید محیط بازی بسیار ساده طراحی شده است همین امر موجب می‌شود که هیچ وقت از بازی زده نشوید.
 
ویژگی های بازی aa:گرافیک دو بعدی و ساده، وجود بیش از ۲۰۰ مرحله مختلف که به مراتب سخت تر و مهیج تر می شوند،وجود رنگ های روشن برای پس زمینه هر سطح که به صورت خودکار تغییر می‌کند.
 
پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان این بازی رو از دست ندهید …
 
لینک دانلود
 
 
دانلود بهترین بازی تمرکزی اندروید aa 1.3.3 ورژن جدید%اندروید
 
دانلود بهترین بازی تمرکزی اندروید aa 1.3.3 ورژن جدید%اندروید
 
دانلود بهترین بازی تمرکزی اندروید aa 1.3.3 ورژن جدید%اندروید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا