اخبار

معرفی کریپتون توسط بلک بری

به زودی بلک بری از گوشی جدید خود به نام کریپتون رونمایی خواهد کرد این گوشی تمام لمسی یکی از شاهکار های بلک بری محسوب می شود. همچنین امروز چند تصویر از این گوشی فاش شده است.
به نظر می رسد که در این گوشی از بدنه کربنی استفاده خواهد شد البته در تصویر می‌توان فریم فلزی گوشی کریپتون را نیز مشاهده کرد. برخلاف کی‌وان، به نظر می‌رسد گوشی کریپتون از یک فلش LED بهره می‌برد و حلقه‌ی دور دوربین از بدنه بیرون نزده است.
 
معرفی کریپتون توسط بلک بری
 
با این اوصاف شاید با یک گوشی میان‌رده مواجه هستیم. انتظار می‌رود این گوشی مشابه کی‌وان از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ یا ۶۲۶ در کنار ۴ گیگابایت رم بهره بگیرد. البته گفته می‌شود گوشی کریپتون بلک‌بری به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز  خواهد شد که عملکرد آن به‌مراتب از باتری ۳۵۰۵ میلی‌آمپر ساعتی کی‌وان بهتر است. البته گوشی کی‌وان شارژدهی بسیار خوبی دارد و انتظار می‌رود کریپتون نیز شارژدهی بهتری داشته باشد.
خب حالب است بدانید که این گوشی تنها از یک نمایشگر فول اچ دی استفاده می کند. قرار است گوشی کریپتون، در اکتبر ۲۰۱۷ معرفی شد. ظاهرا این گوشی توانسته است گواهی‌نامه‌ی IP67 را دریافت کند که نشان می‌دهد با محصولی روبه‌رو هستیم که در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا