اخبار

معرفی گوشی ایسوس راگ فون ۲ در ماه آینده

شرکت ایسوس در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹، گوشی راگ فون ۲ را معرفی خواهد  کرد. این گوشی نسبت به نسخه قبلی خود قوی تر شده است. اولین گوشی گیمینگ شرکت ایسوس در ژوئن سال گذشته معرفی شد و شرکت ایسوس در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹، گوشی راگ فون ۲ را معرفی خواهد  کرد.

شرکت ایسوس در کنفرانس خبری شهر پکن این گوشی مخصوص بازی را رونمایی کرد. این گوشی در دو نسخه متفاوت به کاربران عرضه خواهد شد و قیمت پایه آن از ۶۳۵ دلار شروع می شود. این گوشی مخصوص بازی برای اولین بار در کنفرانس خبری ChinaJoy 2019 در شهر شانگهای معرفی شد. این کنفرانس در ماه اوت سال گذشته برگزار شد و بیش از ۴۰۰ هزار بازیکن بازی های کامپیوتری در این کنفرانس شرکت داشتند. قدرت صفحه نمایش ۹۰ هرتز بوده و میزان رفرش ریت آن ۱۲۰ هرتز است. البته هنوز رسانه ها به مشخصات این گوشی دسترسی نیافته اند.

تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ قدرت این گوشی را به رخ می کشد. از این تراشه در اکثر گوشی پرچمدار اندرویدی ۲۰۱۹ استفاده شده است. رم این گوشی ۱۲ گیگ است که و مشخص می شود که کاربر می تواند فایل های زیادی را ذخیره کند. یک سیستم خنک کننده در این گوشی کار گذاشته شده و لوگوی ایسوس آن را منحصر به فرد کرده است. شرکت ایسوس در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری را از این گوشی منتشر خواهد کرد.

اندازه صفحه نمایش ۶ اینچ با فناوری فول اچ دی پلاس است. یک تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ در این گوشی به کار رفته است. حافظه داخلی ۱۲۸ و ۵۱۲ گیک و با رم ۸ گیگ عرضه خواهد شد.رزولوشن دوربین اصلی ۸ و ۱۲ مگ پیکسل ، ۸ مگا پیکسل هم رزولوش دوربین سلفی است و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت هم انرژی این گوشی قدرتمند را تامین می کند.

ضخامت بدنه، ۷/۸ میلی‌متر،  طول و عرض ۲/۷۶ ×۸/۱۵۸ میلی‌متر؛ .وزن ۲۰۰ گرم، رنگ بدنه ، مشکی، مقاوم نسبت به ریزش مایعات روی بدنه، به لرزه گیر اپتیکال مجهز است. وضوح تصویر  ۲۱۶۰× ۱۰۸۰ پیکسل است. سایر امکانات صفحه نمایش مجهز به فناوری Always-on display ,  قابلیت نمایش محدوده رنگی وسیع (Wide Gamut Display) , توانایی نمایش طیف رنگی گسترده DCI-P3 , پشتیبانی از فناوری HDR، شیشه Corning Gorilla Glass 6 از شیشه صفحه نمایش محافظت می کند.

مشخصات پردازنده مرکزی، Quad-core 2.96 GHz Kryo 385 Gold & Quad-core 1.7 GHz Kryo 385 Silver است. تک سیم کارته است و می توان از سیم کارت های نانو هم استفاده کرد. شبکه بی سیم در آن تعبیه شده و نوع شبکه بی سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ad, dual-band, WiFi Direct, hotspot است. مکان یاب و رادیو و جک هدفون هم برای این گوشی مدنظر گرفته شده است. حسگرهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، زاویه سنج و نزدیکی و سنسور اثر انگشت در این گوشی کار گذاشته شده است.

قابلیت حذف صداهای اضافه هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم نیز در این گوشی تعبیه شده است. ویدیو و موسیقی را نیز پخش کرده و توانایی ضبط صدای کاربر هم در این گوشی کار گذاشته شده است.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا