اخبار

معرفی گوشی جدیدی از XOLO Black با ۲ دوربین و قیمت ۲۰۵‌دلار

معرفی گوشی جدیدی از XOLO Black با ۲ دوربین و قیمت ۲۰۵‌دلار,معرفی گوشی جدیدی از XOLO Black,XOLO,XOLO BLACK,اسمارت فون,موبایل,گوشی XOLO BLACK,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت جی اس ام آرنا در خصوص معرفی گوشی جدیدی از XOLO Black با ۲ دوربین و قیمت ۲۰۵‌دلار خبر داده است،کمپانی هندی XOLO روز گذشته از جدیدترین گوشی خود با نام Black رونمایی و معرفی کرده، این گوشی که مهمترین ویژگی آن استفاده از دو دوربین اصلی در قسمت پشت می باشد قرار گرفته است با قیمت ۲۰۵ دلار و منحصرا از طریق Flipkart به‌فروش می رسد.

xolo-Black1

در گوشی Black یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۱۵، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا به‌کار گرفته است. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری سلفی و یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی به‌شمار خواهد رفت. جدیدترین گوشی شرکت XOLO قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را دارد و از روز اول با رابط کاربری HIVE، مخصوص شرکت XOLO و اندروید۵.۰ لالی‌پاپ عرضه خواهد شد.
قطر این گوشی ۷.۳ میلی‌متر می باشد و در پشت و جلوی آن از پنل شیشه‌ای استفاده شده است. اما نکته جالب در مورد این گوشی استفاده از ۲دوربین اصلی می باشد. البته پیش از این شرکت HTC این ایده را در گوشی HTC One به‌کار برده بود. شرکت هندی XOLO از دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در این گوشی استفاده کرده است.
یکی از ویژگی‌های این گوشی قابلیت UbiFocus می باشد. شما با استفاده از این ویژگی امکان تغییر فوکووس روی تصاویر گرفته شده را خواهید داشت. همچنین در این دوربین قابلیت OptiZoom برای بهبود در کیفیت زوم دیجیتالی وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی برنامه Photo Studio است که توسط شرکت Adobe طراحی شده است.

xolo-Black2 xolo-Black3 xolo-Black4 xolo-Black5 xolo-Black6 xolo-Black7 xolo-Black8

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا