ریپورتاژ آگهی

معرفی ۳ تور تاریخی و فرهنگی که دنیای شما را متفاوت می‌کند

تعطیلات که در تقویم قرمز می‌شود، شما می‌توانید برای همان چند روز برنامه‌ریزی خوبی داشته باشید و با فرزندانتان و اعضای خانواده یکی از بهترین خاطرات زندگی‌تان را رقم بزنید. به فهرست پیشنهادی مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و بهترین آنها را برای سفر انتخاب کنید. در این مطلب سه تور تاریخی و فرهنگی که دنیای شما را متفاوت می کند به شما معرفی میکنیم. با موبایلستان همراه باشید
 

تور مشهد؛ سفر به قلب تاریخ و هنر اسلامی

مسافرت با تور مشهد ، در همه‌ی روزهای سا و موقعیت‌های دینی و مذهبی جذاب و پرطرفدار است. یعنی در واقع هیچ فصل و روزی را خلوت نمی‌بینید و همیشه پر از مسافر است.
به‌خصوص اگر نزدیک به اعیاد باشد که حتما باید پیش از آن تعطیلات برای رزرو هتل اقدام کنید. استانداردهای گردشگری و تنوع هتل‌ها و خدمات در مشهد آنقدر گسترده است که همیشه شما بهترین انتخاب را در اقامتتان دارید. شهری زیبا و دیدنی با برنامه‌های آرام‌بخش مذهبی بهترین انتخاب در این روزهاست.
 
تور مشهد؛ سفر به قلب تاریخ و هنر اسلامی
 
معمولا در بدو ورود به این شهر زیبا، مسافران به دیدار حضرت امام رضا (ع) می‌روند و در حرم مطهر ایشان آرام می‌گیرند. بارگاه طلایی و صحن بی‌نظیر زیبای امام هشتم (ع) که قلب شیعیان را در خود نگه می‌دارد، یکی از انتخاب‌های مهم توریستهای خارجی است که در کنار حضور در فضای معنوی راز و نیاز با فرستاده‌ی پروردگار از اعجاب و شگفتی ساخت این بنای مقدس هم لذت ببرند. در کنار صحن امام رضا(ع) موزه‌ی رضوی و کتابخانه‌ی رضوی هم از آصار گردشگری برجسته‌ی مشهد است که شما را با تاریخ اسلام آشنا می‌کند.
تماشایی‌های مشهد تمام نمی‌شود و شما در چند روز تعطیلات باید به‌طور فشرده برنامه‌ریزی کنید تا بهترین آنها را ببینید. به مقبره‌ی فردوسی بروید و بعد از تماشای این ساخته‌ی زیبای دست بشر، حتما در یکی از برنامه‌های فردوسی خانی شرکت کنید. با فرزندانتان به بزرگ‌ترین پارک‌های آبی ایران در مشهد بروید واز هیجان و خوشی لبریز شوید. اگر هم کمی از این نوع گشت و گذارها خسته شدید یک‌روز را راهی طرقبه، زیباترین ییلاق خراسان بروید و خانواده‌تان را به صرف کباب‌های شاندیزی خوشمزه میهمان کنید.
حتما می دانید که هرچه تعطیلات منسجم‌تر و نزدیک‌تر باشد،‌اینجا شلوغ‌تر می‌شود، برای همین به شما پیشنهاد می‌دهیم از هم اکنون با رزرو تور مشهد نوروز ۹۸ برای تعطیلات عید برنامه‌ریزی کنید.
 

تور فیلیپین؛ سفر به تکهای از تاریخ استعمار اروپا در آسیا

همراهی با تور فیلیپین ، قطعا یکی از بهترین تجربه‌های شما در سفرهای آسیایی می‌شود.  اینجا کشوری با هزاران آتش‌فشان مشهور و گاهی هم فعال، با اقتصاد پویا با برنامه‌ریزی جذب گردشگر، حالا چند سالی است که به یکی از مهم‌ترین مکان‌ها برای سفر آرام و ویژه در آسیا تبدیل شده است. مانیل، پایتخت فیلیپین از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری با ترکیبی از بقایای استعمار اسپانیا و ساختمان‌های مدرن است که از اواخر قرن شانزدهم و ورود اسپانیا باقی مانده علاوه بر زیبایی تاریخی کهن را در خود جای داده است.
در همان برنامه‌های ابتدایی شما را به تماشای مانیل اینترامورس می‌برند؛ اینترامورس در واقع قدیمی‌ترین محله مانیل است که به دست مهاجران استعمارگر اسپانیایی ساخته شده و در واقع اولین نسخه مانیل امروزی است.
اینترامورس با مساحتی به کوچکی بیش از نیم کیلومتر مربع، یک پیاده‌روی دلنشین‌ با خیابان‌های سنگ‌فرش شده، که در آن فقط صدای درشکه‌سواری گدشگران به گوش می‌رسد  بخش بزرگی از نمادهای تاریخی و فرهنگی را در خود دارد. به همراه راهنمای فارسی‌زبان به تماشای این محله برویدو حتما برای آؤنایی بیشتر با فرهنگ آنها والبته خوردنن خوشمزه‌ترین غذاها به همراه نویشیدنی‌های خنک در یکی از کافه‌های خیابانی چند ساعتی را بنشینید.
 
تور فیلیپین؛ سفر به تکه‌ای از تاریخ استعمار اروپا در آسیا
 
بازار دیویسوریا، قلعه سانتیاگو، کلیسای سن‌آگوستین، کلیسای جامع مانیل، شهر چینی مانیل و موزه آیالا را در برنامه‌های گردشگری‌تان بگذارید و از عظمت حضور تاریخ و تغییرات فرهنگی آنها شگفت‌زده شود.
البته به شما پیشنهاد می‌کنیم یک‌روزی را هم در پارک اقیانوس مانیل بگذرانید و در راهروهای بزرگ این آکواریوم با تنوع بیش از ۲۵۰ گونه گیاهان و حیوانات آبزی آشنا شوید. در همین میان حتما سلامی همب ه کوسه‌ها و محل زندگی‌شان بکنید!
کافی است با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر هماهنگ کنید و بعد از ارایه مدارک برای اخذ ویزای فیلیپین، از هم‌اکنون برای تعطیلات عید برنامه‌ریزی و تور فیلیپین نوروز ۹۸ را رزرو کنید.
 
 

تور چین؛ سفر به تاریخ هزاران ساله‌ی امپراطوری

سفر به دنیای تاریخ امپراطوی هزاران ساله‌ی چین نه فقط برای آشنایی با تاریخ پیچیده و شگفت‌انگیز چین جذاب است، بلکه سفری به یادماندنی با خدمات ویژه و هتل‌های لوکس است. مسافر چین که می شوید بعد از پکن پایتخت چین و تماشای بزگترین نمادهای تاریخی و فرهنگی چین همچون شهر مممنوعه، دیوار بزرگ چین و چندین خانه‌ی بزرگ و مهم تماشایی امپراطوری‌های چین راهی شانگهای، یکی از مدرن ترین و زیباترین شهرهای چین می‌شوید و از هم‌نوایی گذشته و آینده در این شهر شگفت‌زده می شوید.
شما در هیان شهر با پیش‌بینی‌های مدرن در حمل و نقل عمومی ، به سادگی به همه‌یجای شهر می‌رسید و می‌توانید دیدنی‌های آن را ببینید. اما با همه‌ی اینها انتخاب هتل خوب، لوکس و زیبا در این شهر هم مهم است و سفر شما را تکمیل می‌کند.
یکی از شناخته‌ شده‌ترین این هتل‌ها، The Langham است که در زیباترین بخش قدیمی شهر بنا شده است. این هتل زیبا  و نوآورانه استانداردهای بسیار بالایی دارد؛ در مجموع ۳۵۷ اتاق و سوییت دارد که همگی آن‌ها با طراحی و اجرای مدرن اما با استفاده از المان‌های اصیل چینی ساخته شده‌اند. می‌توانید در اتاق‌های همچون موزه‌تان اقامت کنید و بهترین منظره را از این شهر مدرن به چشم ببینید.
 
تور چین؛ سفر به تاریخ هزاران ساله‌ی امپراطوری
 
هیچ نگران نشوید و بهتر است بدانید که به محض خروج از هتل می‌توانید سوار بر سریع‌ترین متروی جهان به هر نقطه از شهر که خواستید بروید.این بزرگ‌ترین متروی شهری جهان شما را با سرعتی نزدیک به ۴۳۱ کیلومتر در ساعت شما را از هر ایستگاه به نقطه‌ای دیگر می‌برد!‌تقریبا چیزی شبیه تجربه‌ی پرواز اما بر روی زمین!
حالا به هر محله و بخشی از شهر که قدم می‌گذارید فرصتی را برای شرکت در تور شهری غذاهای چینی بگذارید وبا طعم متفاوت و تنوع غذاهای آنها آشنا شوید. در یکی از تورهای غذای شهر ثبت نام کنید و روانه خیابان شوید. سوپ Xiao Long Bao از مهم‌ترین گزینه‌های انتخابی گردشگران است و مزه‌ی کاملی از غذای چینی را به شما می‌دهد. البته نگران نباشید اگر هم خیلی با این نوع طعم دوست نیستید می‌توانید به بزرگترین رستوران‌های مشهور دنیا با سرآشپزهای بین‌المللی بروید و خوشمزه‌ترین غذاهای دنیا را در همین شانگهای زیبا و مدرن به همراه نوشیدنی بخورید.
می‌توانید هم‌اکنون با نگاهی به وب سایت مقتدر سیر مدارک دریافت ویزای چین را به کارشناس‌های آژانس ارایه دهید تا پس از اخذ ویزا در اولین تعطیلات میهمان تور چین شوید.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا