اخباربرنامه و بازی

معرفی sound cloud:خانه ای از موسیقی

علاقه مندان به موزیک و رکورد کردن صدا ، و حتی آنهایی که دوس دارند آواز بخوانند هم ، داخل تلفناشان اپلیکیشن های موزیک و صدا را نصب میکنند. خیلی ها هم دوست دارند صدای خودشان را ضبط کنند و حتی صدا خود را آپلود کنند.این اپلیکیشن، اپلیکیشنی هست که تقریبا همه ی موزیک دوست ها از وبسایتش نهایت استفاده را میکنند.
 

 وبسایت soundcloud

معرفی soundcloud:خانه ی موسیقی
soundcloud وبسایتی هست که حتما اسمش را شنیده اید .soundcloud وبسایت گوش دادن به صدا و موزیک هست و حتی میتوانید صدای خوتان را رکورد کنید و صدای خودتان را آپلود کنید. این کمپانی در آگست ۲۰۰۷ در برلین تاسیس شد و به یکی از پرطرفدار ترین وبسایت های گوش دادن به موزیک های اورجینال تبدیل شد.این وبسایت بیش از ۱۵۷ میلیون شنونده و بیش از ۴۰ میلیون کاربر دارد و  کسانی که در این وبسایت موزیک آپلود میکنند .بیش از ۱۲ ساعت روزانه در این وبسایت موزیک آپلود میکنند.

اپلیکیشن soundcloud

معرفی soundcloud:خانه ی موسیقی
با وجود اپلیکیشن این وبسایت دیگر هر کجا که باشید و در هر زمان میتوانید به موزیک سبک مورد علاقه ی تان چه پاپ ، راک ، هوس، جز ،تکنو ، بلوز یا هر چیز دیگری گوش بدهید. لازم نیست که حتما اکانت داشته باشید تا از این اپلیکیشن استفاده کنید فقط وارد آن شوید و با انتخاب گزینه ی اکسپلور. میتوانید از تمام موسیقی های مورد علاقه تان استفاده کنید.اگر هم علاقه مند به آپلود هستید ، برای خودتان یک پروفایل بسازید و آهنگ ها و صدایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.در این اپلیکیشن شما میتوانید دوستانتان را فالو کنید و کار هایشان را با دیگران به اشتراک بگذارید.این اپلیکیشن مستقیما به اکانت فیس بوکتان وصل میشود و میتوانید آهنگ های مورد علاقه تان را هم بر روی صفحه فیس بوکتان به اشتراک بگذارید.
منبع : زومتک
 

دانلود از کافه بازار

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا