موبایلستان

معرفی sound cloud:خانه ای از موسیقی

علاقه مندان به موزیک و رکورد کردن صدا ، و حتی آنهایی که دوس دارند آواز بخوانند هم ، داخل تلفناشان اپلیکیشن های موزیک و صدا را نصب میکنند. خیلی ها هم دوست دارند صدای خودشان را ضبط کنند و حتی صدا خود را آپلود کنند.این اپلیکیشن، اپلیکیشنی هست که تقریبا همه ی موزیک دوست ها از وبسایتش نهایت استفاده را میکنند.
 

 وبسایت soundcloud

معرفی soundcloud:خانه ی موسیقی
soundcloud وبسایتی هست که حتما اسمش را شنیده اید .soundcloud وبسایت گوش دادن به صدا و موزیک هست و حتی میتوانید صدای خوتان را رکورد کنید و صدای خودتان را آپلود کنید. این کمپانی در آگست ۲۰۰۷ در برلین تاسیس شد و به یکی از پرطرفدار ترین وبسایت های گوش دادن به موزیک های اورجینال تبدیل شد.این وبسایت بیش از ۱۵۷ میلیون شنونده و بیش از ۴۰ میلیون کاربر دارد و  کسانی که در این وبسایت موزیک آپلود میکنند .بیش از ۱۲ ساعت روزانه در این وبسایت موزیک آپلود میکنند.

اپلیکیشن soundcloud


با وجود اپلیکیشن این وبسایت دیگر هر کجا که باشید و در هر زمان میتوانید به موزیک سبک مورد علاقه ی تان چه پاپ ، راک ، هوس، جز ،تکنو ، بلوز یا هر چیز دیگری گوش بدهید. لازم نیست که حتما اکانت داشته باشید تا از این اپلیکیشن استفاده کنید فقط وارد آن شوید و با انتخاب گزینه ی اکسپلور. میتوانید از تمام موسیقی های مورد علاقه تان استفاده کنید.اگر هم علاقه مند به آپلود هستید ، برای خودتان یک پروفایل بسازید و آهنگ ها و صدایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.در این اپلیکیشن شما میتوانید دوستانتان را فالو کنید و کار هایشان را با دیگران به اشتراک بگذارید.این اپلیکیشن مستقیما به اکانت فیس بوکتان وصل میشود و میتوانید آهنگ های مورد علاقه تان را هم بر روی صفحه فیس بوکتان به اشتراک بگذارید.
منبع : زومتک
 

دانلود از کافه بازار

خروج از نسخه موبایل