اخبار

مقام رسمی مایکروسافت می گوید نوکیا سال آینده دو موبایل جدید معرفی خواهد کرد.

از زمان عرضه آخرین اسمارت فون با برند نوکیا مدت زمان زیادی می گذرد و با وجود آنکه انتظار می رفت نام این شرکت از ذهن بسیاری پاک شود، محصولات آن همچنان هوادارانی دارند که باز هم از شنیدن نامش خرسند می شوند.
اگر خاطرتان باشد بعد از آنکه واحد موبایل نوکیا توسط مایکروسافت خریداری شد، تمام تلاش و اهتمام فنلاندی ها در این واحد روی ویندوز فون معطوف گردید که البته ناکارامدی این استراتژی نیز کمی بعد به اثبات رسید.
در هر صورت باقیمانده شرکت بزرگی که سال ها بر صنعت موبایل دنیا حکم می راند حالا بر آن شده که بار دیگر به کسب و کار موبایل ورود پیدا کند. این شرکت که پیشتر یک تبلت اندرویدی به نام N1 را معرفی کرد حالا مصمم است که درست مانند دیگر تولیدکنندگان موبایل در این عرصه فعالیت داشته باشد.

کمپانی مورد بحث پیشتر حقوق تجاری ساخت موبایل های نوکیا را برای مدت ده سال به HMD Global اعطا کرد که انتظار می رود در سال ۲۰۱۶ تعدادی تلفن همراه را رونمایی نماید.
اخیرا اما رسانه های ویتنامی به نقل از James Rutherfoord مدیرعامل بخش موبایل مایکروسافت در منطقه آسیا خبر داده اند که HMD Global قصد دارد دو موبایل جدید را در سه ماهه چهارم امسال و دو اسمارت فون دیگر را در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی نماید.
گفتنی است روز گذشته نوکیا هم حضور خود در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ را تایید کرد اما بعید به نظر می رسد که این شرکت اسمارت فون تازه ای را در جریان این رویداد به نمایش بگذارد.
در هر حال تردیدی نیست که موبایل های برند نوکیا ظرف ماه های آتی از  راه می رسند و تنها نکته ای که در این رابطه مبهم مانده تاریخ دقیق رونمایی شان است.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا