اخبار

موتورولا به دنبال خلاقیت و جذابیت بیشتر در گوشی‌های هوشمند آینده

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه همه‌ی گوشی‌های هوشمند موتورولا با سنسور اثر انگشت و اندازه نمایشگری حداقل ۵ اینچی رونمایی خواهند شد. حال خبرها حاکی از آن است که یک دستگاه گوشی هوشمند با نام سری موتو تابستان امسال از راه می‌رسد.
لنوو در سال ۲۰۱۴، شرکت موتورولا را از گوگل خرید و با اعتبار این برند و الگو گرفتن از دستگاه‌هایی که این کمپانی آمریکایی تاکنون تولید کرده بود به کیفیت ساخت محصولات خود اهمیت بیشتری داد تا محصولاتی بهتر تولید کند. اما ظاهرا لنوو به تازگی تصمیم گرفته که حتی برند موتورولا را از دستگاه‌های پرچم‌دار خود حذف کرده و برند Moto را جایگیزین کند. به این ترتیب از این پس روی گوشی‌ها عبارت Moto by Lenovo را شاهد خواهیم بود.
در گزارشی که وال استریت ژورنال منتشر کرده، در حالی که درباره فرصت‌های بسیار زیاد برای لنوو در بازار‌های در حال توسعه صحبت شده، یانکوئیگ یانک همچنین فاش کرد که به دنبال معرفی محصولاتی «خلاقانه‌تر و جذاب‌تر» برای بازار‌هایی مثل بازار ایالات متحده است. دستگاه جدیدی که این کمپانی برای عرضه در نظر دارد احتمالا از ماه جولای در آمریکا عرضه خواهد شد.
در واقع لنوو دوست دارد از معروفیت برند «موتو» در بازار ایالات متحده استفاده کند و گوشی‌های هوشمند خود را در تعداد بیشتری به فروش برساند.
یانکوئینگ یانگ هیچ صحبتی درباره مشخصات و ویژگی‌های خاص این دستگاه نکرده و ما هم زیاد در این مورد نمی‌دانیم و باید به همان دو عبارت «خلاقانه‌تر و جذاب‌تر» مدیرعامل این کمپانی درباره این گوشی هوشمند قناعت کنیم.
اخیرا لنوو و موتورولا گوشی‌های هوشمند بسیار جذابی تولید کرده‌‌اند که یکی از آن‌ها دروید توربو ۲ است که لقب اولین گوشی‌هوشمند با نمایشگر ضد ضربه را یدک می‌کشد
منبع : PHONEARENA

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا