اخبار

موتورولا رویدادی را برای ۱۱ مرداد ترتیب دیده است

موتورولا رویدادی را برای ۱۱ مرداد ترتیب دیده است. انتظار می‌رود که در این رویداد شاهد معرفی پرچم‌دار این شرکت در کنار دو محصول با اندروید One باشیم. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
چند صباحی است که اطلاعاتی در خصوص محصولات آینده کمپانی موتورولا (Motorola) به گوش می‌رسد و در طول هفته‌های گذشته نیز شاهد شایعات و اخباری در این خصوص بودیم. تا جایی که ما اطلاع داریم، موتورولا قصد دارد سه تلفن هوشمند جدید را به زودی معرفی کند. یکی از این تلفن‌های هوشمند که احتمالا موتو Z3 نامیده خواهد شد، پرچم‌دار موتورولا به حساب می‌آید. دو محصول دیگر نیز از اندروید One استفاده می‌کنند و با نام‌های موتورولا One‌ و One Power شناخته می‌شوند. برای افرادی که چندان با اندروید وان آشنا نیستند باید بگوییم که این یک استاندارد گوگل است که دستگاه‌ها از طریق آن می‌توانند زود به زود بروزرسانی‌های جدید را دریافت کنند و همچنین امنیت آن‌ها نیز بیشتر است. در واقع اندروید وان نسخه خرام و دست نخورده از سیستم عامل اندروید است که تغییرات مربوط به کمپانی‌های تولید کننده تلفن هوشمند روی آن اعمال نمی‌شود.

مطالب مرتبط:

موتورولا به صورت رسمی اعلام کرده که رویدادی را برای معرفی محصولات جدید خود در ۲ آگوست (۱۱ مرداد) ترتیب دیده است. اگرچه فعلا هیچ اطلاعات رسمی در خصوص اینکه چه تلفن‌های هوشمندی در این رویداد معرفی خواهند شد، منتشر نشده است. اما به نظر می‌رسد که هر سه محصول مذکور در این رویداد معرفی شوند.
رویداد موتورولا
همان‌طور که گفته شد، تیزر این رویداد هیچ اطلاعاتی در خصوص اینکه باید منتظر چه تلفن‌های هوشمندی در این رویداد باشیم ارائه نکرده اما در تیزر ویدیویی این رویداد از مراسم مذکور تحت عنوان Big Announcement یا همان رویداد بزرگ یاد شده است که در دفتر مرکزی موتورولا در شیکاگو صورت خواهد گرفت. با در نظر گرفتن اینکه موتو Z2 Force در ماه جولای معرفی شد و در ماه آگوست نیز شاهد عرضه موتو Z3 بودیم، انتظار می‌رود که در رویداد مذکور، پرچم‌دار موتورولا معرفی شود. موتورولا مدعی شده که در این رویداد روش‌های کاملا جدیدی در زمینه ارتباطات، استریم، دانلود، تماس تصویری و… ارائه خواهد شد که همین موضوع از دیدگاه ما می‌‌توانید تاییدی بر معرفی پرچم‌دار این کمپانی باشد. البته از سوی دیگر، تمام این موارد ممکن است که مربوط به سیستم عامل اندروید One نیز باشند که موتورولا در این رویداد دو محصول جدید را با این پلتفرم معرفی خواهد کرد.
اینکه موتورولا بخواهد در رویداد ۱۱ مرداد پرچم‌دار جدیدش را با نام Moto Z3 و محصولات مربوط به اندروید One را معرفی کند یا خیر موضوعی نامعلوم است. اما باید توجه داشت که تا این رویداد حدود یک ماه زمان باقی مانده و احتمالا در این مدت اخبار و شایعات گوناگونی در این خصوص منتشر خواهند شد. از طریق این اخبار نیز می‌توانیم پیش از برگزاری رویداد، اطلاعات دقیق‌تری در خصوص محصولاتی که معرفی خواهند شد به دست آوریم. شما چه انتظاراتی از رویداد موتورولا دارید؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا