اخبار

موتو ایکس ۴ رونمایی شد

موتورولا گوشی جدید خود را به نام موتو ایکس ۴ معرفی کرد. این مدل به نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ‍۱۹۲۰ در ‍۱۰۸۰ پیکسل مجهز خواهد شد و شرکت سازنده، آن ‏‎را در دو رنگ آبی و مشکی عرضه خواهد کرد. این رنگ‎بندی محدود، شاید برای خریداران موتو ایکس ۴ ناامیدکننده باشد؛ البته پیش‌تر تصاویر منتسب به رنگ طلایی گوشی جدید موتورولا فاش شد.
این گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰ تجهیز شده و از پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۸ استفاده می کند.
شرکت موتورولا، گوشی جدید خود را در دو مدل عرضه خواهد کرد که نسخه پایه با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای لاتین در نظر گرفته شده است. هم‏چنین مدل قدرتمند‌ موتو ایکس ۴ با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در کشورهای منطقه آسیا-اقیانوسیه عرضه خواهد شد. از سوی دیگر باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و غیر قابل تعویض روی این گوشی کارگذاشته شده که از قابلیت شارژ سریع استفاده میکند.
موتو ایکس ۴ همچنین دارای استاندارد IP68 است که می تواند تا نیم ساعت تا ارتفاع ۱٫۵ متر زیر آب را تا ۳۰ دقیقه تحمل کند. موتو ایکس ۴، دارای دوربین سلفی ‍۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی F2.0 است و از فلاش LED مجزا بهره می‌برد.
در پنل پشتی گوشی موتو ایکس ۴، دوربین دوگانه دیده می‌شود که به یک شاتر رنگی ‍۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F2.0 مجهز شده است و از فناوری فوکوس خودکار دوگانه پشتیبانی می‏‌کند و شاتر دیگر، ۸ مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم F2.2 است که زاویه دید ‍۱۲۰ درجه‌ را برای عکاسی با گوشی‌ موتو ایکس ۴ فراهم خواهد کرد. ترکیب این دو سنسور، به کاربران اجازه می‌دهد تصاویری با پس‌زمینه تار (به اصلاح، با افکت بوکه) به کمک دوربین دوگانه گوشی جدید موتورولا ثبت کنند. فلاش LED دوگانه نیز برای دوربین اصلی گوشی در نظر گرفته شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا