اخبار

موزیلا و تغییر لوگو فایرفاکس

شرکت موزیلا ، مرورگر فایرفاکس را به نحو متفاوتی عرضه خواهد کرد و لوگوی این مرورگر به نحو دیگری خواهد بود. به روباهی که کره زمین را در برگرفته شباهتی نخواهد داشت و بیشتر به کره زمینی شبیه است که آتش گرفته است. شرک موزیلا تا بحال نوآوری هایی داشته و این بار با تغییر لوگو دوست دارد که خود را به نحو دیگری در اذهان مردم وارد کند.

شرکت موزیلا این بار در صدد برند کردن خود است و در این زمینه از همه توان خود استفاده خواهد کرد. مرورگر وب فایرفاکس نسبت به گذشته متفاوت است و به روباهی که کره زمین را در برگرفته شباهتی نخواهد داشت و بیشتر به کره زمینی شبیه است که آتش گرفته است.

البته شرکت موزیلا لوگوی همه محصولات خود را تغییر داده و در کل بدنه سیستم خود تغییرات بنیادینی ایجاد کرده است. شرکت موزیلا قصد دارد که دیدگاه کاربران خود را نسبت به خود تغییر دهد. مرورگر فایرفاکس به تدریج با سایر مرورگرها وارد رقابت خواهد شد. حریم خصوصی افراد در این مرورگر حفظ شده و در کل به نحو دیگری تنظیم شده و بر جذابیت آن افزوده شده است تا کاربران با لذت بیشتری از آن استفاده کنند. اضافه شدن قابلیت VPN و ذخیره کلادینگ جدیدترین تغییراتی است که در این مرورگر صورت گرفته و باعث امنیت بیشتر کابران خواهد شد.

شرکت موزیلا اکنون ۱۶ سال است که متولد شده و در زمینه محصولات دیجیتالی فعالیت می کند.مرورگر فایرفاکس این بار نسبت به گذشته به طور خاص و جذاب ظاهر شده و مشخص است که شرکت موزیلا دوست دارد که تغییرات بنیادینی را در زمینه محصولات دیجیتالی خود به نمایش بگذارد و به نحو متفاوتی ظاهر شود که اگر تا به حال قدرتمندانه ظاهر نشده شاید به دلیل این است که مشتریان  و کاربران شرکت موزیلا را نادیده گرفته بودند. تغییر روباه به کره زمین سوزان جدیدترین تغییری است که رخ داده و می تواند مسیرهای متفاوتی را برای کاربران و مشتریان باز کند. مرورگر وب فایرفاکس در طول ۱۶ سال همان روباه محاط کننده کره زمین بوده که این بار به کره زمین سوزان تبدیل شد.

لوگوی جدید فایرفاکس محصول ۱۸ ماه تلاش و کوششی است که اکنون به بار نشسته است. البته شرکت موزیلا، لوگوی سایر محصولات خود را نیز تغییر داده و دامنه تغییرات به قدری گسترده و جسورانه است که همه ابعاد شرکت را در بر گرفته و به طور یقین مشتریان از این همه تغییرات شگفت زده خواهند شد.

مرورگر وب فایرفاکس اکنون رمزنگاری شده و حریم خصوصی کاربران کاملا رعایت شده است. هکرها نسبت به هک رمز ایمیل کاربران ناتوان خواهند بود و کاربران با خیال راحت می توانند با خیال راحت ایمیل ها و رمزهای آن ها را در مرورگر وب فایرفاکس وارد کرده و به راحتی با سایر کاربران ایمیل های شخصی و تجاری را رد و بدل کنند. تغییر لوگو فایرفاکس خود اولین قدم در جهت تغییرات بنیادین و گسترده در سطح شرکت است که می تواند بیشتر از این هم گسترده شود.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا