اخبار

مکان یابی غرفه ناشران در نمایشگاه کتاب برای مشترکین ایرانسل

مکان یابی غرفه ناشران در نمایشگاه بین المللی کتاب برای مشترکین ایرانسل ممکن شد
کلیه مشترکین ایرانسل می توانند با ارسال نام یا قسمتی از نام ناشر، از طریق خط ایرانسل خود به شماره ۸۰۹۰۲۰، محل دقیق استقرارغرفه ناشر موردنظر خود را در بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب دریافت کنند.
هزینه هر بار مکان یابی ناشران حاضر در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ۵۰ تومان تعیین شده است که از اعتبار مشترکین اعتباری کسر شده و به صورتحساب مشترکین سیم کارت های دائمی ایرانسل افزوده میشود.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، علاوه بر این بازدیدکنندگان می توانند با حضور درغرفه های ایرانسل در نمایشگاه کتاب، با جدیدترین محصولات و خدمات این اپراتور از جمله نرم افزار کتابخوان ایرانسل، ویترین و پیشخوان آشنا شده و از خدمات بخش ویژه پاسخگویی به مشترکین استفاده کنند.
علاقه‌مندان به برنامه نویسی موبایل نیز می‌توانند با حضور در این غرفه ها ، از جزئیات مسابقه برنامه نویسی موبایلی ایرانسل (I.C.M.A (I Can Make Apps مطلع و در این مسابقه شرکت کنند.
همچنین، ایرانسل با اختصاص بخش ویژه‌ای به تولیدکنندگان محتواهای جدید موبایل در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب، زمینه‌های همکاری صاحبان ایده و ابتکار را با مجموعه ایرانسل گسترش می‌دهد.
بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب از ۱۰ لغایت ۲۰ اردیبهشت ماه و همچون سالهای گذشته در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.
/پایان خبر/

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا