اخبار

میان رده های گلکسی A۶ و گلکسی A۶ پلاس در راه اند

میان رده های گلکسی A۶ و گلکسی A۶ پلاس در راه اند

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب سایت های معتبر فناوری، تلفن همراه هوشمند گلکسی A۶ افسانه ای به زودی به بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد و این تلفن همراه اخیرا توانسته است مجوز کمسیون ارتباطات فدرال خود را دریافت کرده و به این تریتب در طی ماه های جاری به بازار جهانی عرضه خواهد شد.
هفته گذشته، گزارش هایی را در رابطه با احتمال عدم عرضه تلفن های همراه هوشمند گلکسی A۶ و گلکسی A۶ پلاس در بازار ایالات متحده عرضه داشتیم اما کاربران بازارهای اروپایی و خاورمیانه قطعا شانسی برای خرید یکی از این دو تلفن همراه هوشمند را خواهند داشت و احتمال عرضه این دو دستگاه در بازارهای یاد شده بسیار زیاد است.
با این حال به تازگی خبرهایی جدید در رابطه با این دو تلفن همراه هوشمند میان رده به دست ما رسیده است که حاکی از آن است که تلفن های همراه هوشمند یاد شده به صورت کلی راه خود را به قاره آمریکا نیز خواهند یافت. اخیرا گلکسی A۶ و گلکسی A۶ پلاس مجوز کمیسیون ارتباطات فدران را دریافت کرده اند و به زودی به بازارهای آمریکای جنوبی راه خواهند یافت.
همچنین فهرست منتشر شده از کمیسون یاد شده که با نام اختصاری FCC شناخته می شود نشان دهنده این است که هر دوی تلفن های همراه هوشمند میان رده یاد شده از صفحه نمایش بی نهایت بهره مند خواهند بود که البته موجب اندک افزایش در قیمت فروش این محصولات می شود. دیگر مشخصات مربوط به این تلفن همراه هوشمند هنوز افشا نشده است اما اخبار و گزارش های قبل حاکی از آن بودند که گلکسی FCC به احتمال قوی از پردازنده Exynos ۷۸۷۰ به همراه ۳ گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد و این در حالی است که نسخه پلاس این تلفن همراه هوشمند از پردازنده اسنپ دراگون ۶۲۵ و ۴ گگیابایت رم استفاده خواهد کرد.
طبیعتا، هر دو تلفن های همراه هوشمند یاد شده از اندروید اوریو ۸ بهره خواهند برد اما هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ برنامه ای برای به روز رسانی این نسخه از اندروید به نسخه جدیدتر یعنی اندروید P دارد یا خیر. با این حال اگرچه هنوز عرضه این تلفن های همراه هوشمند در بازار ایالات متحده مشخص نیست اما اگر این دو تلفن همراه در بازارهای دیگر بتوانند خوب عمل کنند احتمال عرضه آنها در ایالات متحده نیز افزایش خواهد یافت و پس از چندین ماه از تاریخ عرضه این تلفن همراه هوشمند بتوان آنها را در فروشگاه های ایالات متحده نیز مشاهده کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا