اخبار

میت ۱۰ از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده خواهد کرد

همانطور که می دانید گوشی هواوی میت ۹ از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده می کند. حال خبر رسیده که هواوی در سری جدید گوشی های خود نیز از باتری مشابه استفاده کرده و میت ۱۰ نیز با ۴۰۰۰ میلی آمپر باتری پشتیبانی می شود.
در توییت منتشر شده توسط میت ۱۰ به این نکته اشاره شده که ۱۶ اکتوبر روز رونمایی رسمی از میت ۱۰ خواهد بود. پردازنده‌ای که این شرکت با مانور تبلیغاتی زیاد در ایفا معرفی کرد و حالا به‌عنوان عامل اصلی افزایش فروش میت ۱۰ روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده است.
غول چینی دنیای فناوری چندی پیش توضیحات کاملی درباره‌ی این پردازنده ارائه کرده بود و اذعان داشت که کرین ۹۷۰ در نوع خود اولین است و به‌طور ویژه برای اهداف هوش مصنوعی طراحی شده است. در همین راستا، این پردازنده به یک واحد پردازشی مجزا و الگوریتم‌های اختصاصی هوش مصنوع (AI) مجهز شده است. AI هدفی است که هواوی در سری میت ۱۰ بر آن تمرکز ویژه‌ای داشته است؛ تا حدی که این شرکت قصد دارد در تبلیغات آتی، نامی فراتر از گوشی هوشمند برای این سری از گوشی‌هایش به کار ببرد.
از طرفی به نظر می رسد که طراحی های میت ۱۰ بسیار شبیه به پیکسل ۲ باشد چرا که هر دو سعی کرده اند که با سخت افزار های جدید طراحی خود را به روز و مدرن ارائه دهند.. از دیگر خصوصیات سخت‌افزاری گوشی‌های میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پلاس احتمالا صفحه‌ی بدون حاشیه‌ با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ خواهد بود؛ نسبت تصویری که امسال توسط تولیدکنندگان زیادی مورد استفاده و تبلیغ قرار گرفت و انتظار می‌رود هواوی نیز برای جا نماندن از رقابت، از آن استفاده کند. البته این ترکیب سخت‌افزاری سطح بالا قیمت بالایی هم خواهد داشت؛ تا حدی که برخی شایعات از ارقام بالای هزار دلار برای مدل‌های مختلف میت ۱۰ خبر می‌دهند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا