اخبار

میزان رشد بازارهای فروش اچ تی سی طی یک سال گذشته برابر با ۳۰ درصد بوده است

با این که شرکت اچ تی سی در سال ۲۰۱۵ نتوانست سود بسیار زیادی را از فروش گوشی های هوشمند از آن خود کند اما ظاهرا برای سال ۲۰۱۶ برنامه های جدیدی دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی نیکیتاس گلیکاس، مدیر شعبه افریقا و خاورمیانه اچ تی سی، این کمپانی تایوانی امید دارد تا پایان سال ۲۰۱۶ بتواند سه میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در این منطقه به فروش برساند. این مقام مسئول در ادامه طی مصاحبه خود با Gulf News این طور ادامه داد که هم اینک شرکت اچ تی سی و محصولات آن در کشورهایی همچون امارات، مصر و عربستان سعودی شهرت بیشتری پیدا کرده‌اند و در این مناطق با رشد بسیار خوبی در زمینه بازارهای فروش اچ تی سی مواجه هستیم. در حقیقت در مقایسه با سال ۲۰۱۵، میزان رشد بازارهای فروش اچ تی سی ۳۰ درصد بوده است. 
از گفته های این مقام مسئول می‌توان چند مورد را استخراج کرد. این که به زودی اچ تی سی در این منطقه سود بسیار زیادی را به جیب خواهد زد. اما این موضوع چگونه ممکن خواهد بود. همان طور که احتمالا می‌دانید چندی پیش اچ تی سی از گوشی های هوشمند جدید خود رونمایی کرد. این دو گوشی قرار است در هفته جاری وارد این منطقه شده و فروش آنها آغاز گردد. گوشی های اچ تی سی دیزایر ۱۰ لایف استایل (HTC Desire 10 Lifestyle) و اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو (HTC Desire 10 Pro) در سطح میان رده قرار خواهند گرفت. در واقع به همین دلیل است که مدیر شعبه افریقا و خاورمیانه اچ تی سی با این اعتماد به نفس بالا از افزایش سود اچ تی سی در این منطقه سخن می‌گوید.
گوشی اچ تی سی دیزایر ۱۰ لایف استایل از یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی با دقت اچ دی به همراه تراشه اسنپدراگون ۴۰۰ کوالکام و واحد گرافیکی آدرنو ۳۰۶ برخوردار است. این گوشی در نسخه های دو و سه گیگابایتی (حافظه رم) که به ترتیب ۱۶ و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهند داشت، قابل خریداری خواهند بود.
گوشی اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو نیز از یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی با دقت فول اچ دی به همراه تراشه هلیو پی ۱۰ مدیاتک و واحد گرافیکی Mali-T860 استفاده می‌کند. این گوشی نیز در دو نسخه سه و چهار گیگابایتی (حافظه رم) که به ترتیب ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهند داشت، قابل خریداری خواهند بود. بیشتر قسمت های بدنه هر دو گوشی از جنس پلاستیک است حال آن که بخش هایی فلزی نیز در آنها دیده خواهد شد.
اما قیمت است که حرف آخر را می‌زند. به واسطه قیمت بسیار مقرون به صرفه این دو گوشی، پیش بینی فروش بالای آن معقولانه خواهد بود. گوشی های اچ تی سی دیزایر ۱۰ لایف استایل و اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو به ترتیب با قیمت های ۲۷۰ و ۳۸۰ دلار به فروش خواهند رسید. نسخه لایف استایل از تاریخ یکم اکتبر و مدل پرو نیز از میانه های ماه نوامبر در فروشگاه ها دیده خواهند شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا