اخبار

میزو پرو ۶ در بنچمارک GFXBench رویت شد

میزو پرو ۶ ( Meizu Pro 6 ) قرار است اولین گوشی باشد که از پردازنده‌ی قدرتمند هلیو ایکس ۲۵ ساخت مدیاتک به صورت انحصاری استفاده کند. این یعنی باید شاهد یک گوشی با پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای باشیم.
میزو Pro 6 که قبلا به‌صورت سحوی با آیفون ۷ توسط کارمند فاکسکان اشتباه گرفته شده بود، در لیست بنچمارک GFXBench قرار گرفته و می‌توان به مشخصات سخت افزاری گوشی نگاهی انداخت.
طبق اطلاعاتی که در این بنچمارک قرار گرفته، میزو پرو ۶ دارای صفحه‌ ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۱,۰۸۰ در ۱,۹۲۰ پیکسل است. پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای نیز به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 MP4 در لیست مشاهده می‌شود. ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت رام نیز به همراه دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین عقی ۵ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات گوشی هستند. میزو پرو ۶ قرار است مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰ باشد.
هلیو ایکس ۲۵ نمونه‌ی بهینه‌ شده‌ی ایکس ۲۰ است و فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز هسته‌های Cortex-A72 که در ایکس ۲۰ استفاده شده به ۲.۵ گیگاهرتز افزایش یافته است. در کنار آن، فرکانس پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 MP4 نیز از ۷۸۰ مگاهرتز به ۸۵۰ مگاهرتز ارتقا یافته تا بتواند عمل‌کرد گوشی را بهتر کند.
در نظر داشته باشید که بنچمارک GFXBench امکان دارد ابعاد صفحه‌ی نمایش را به درستی نگفته باشد و صفحه‌ی این گوشی همانطور که قبلا گفته شده بود ۵.۷ اینچ بوده و در ابعاد ۴.۶ به نمایش درآمده باشد.
میزو پرو ۶ در بنچمارک GFXBench؛ پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای تایید شد ۱

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا