اخبار

می نوت بوک پرو توسط شیائومی رونمایی شد

پردازنده اینتل Core I7 ، به همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت SSD تمامی مشخصاتی است که در مورد لپتاپ تازه معرفی شده می نوت بوک پرو به صورت خلاصه گفت.طبق گفته‌ی شیائومی، عملکرد نسل هشتم این پردازنده‌ها، ۴۰ درصد سریع‌تر از نسل پیشین آن است. شیائومی برای انجام محاسبات گرافیکی، کارت گرافیک GeForce MX150 شرکت انویدیا را برای لپ‌تاپ پرچم‌دار خود انتخاب کرده است. این لپ‌تاپ به‌طور پیش‌فرض به حسگر اثر انگشت مجهز شده و سیستم خنک‌کننده‌ای پیشرفته متشکل از لوله‌های انتقال حرارت و فن دارد.
صفحه نمایش این نوت بوک ۱۵:۶ است و دارای محافش گوریلا گلس ۳ نیز می باشد. این لپ‌تاپ ۱۵.۹ میلی‌متر ضخامت و نزدیک به ۱.۹۵ کیلوگرم وزن دارد. بلندگوهای این لپ‌تاپ هم با همکاری شرکت هارمن طراحی شده است که از فناوری Dolby Atoms هم پشتیبانی می‌کند. این سخت‌افزار توسط یک باتری ۶۰ وات ساعت تغذیه می‌شود که به لطف فناوری شارژ سریع،‌ می‌تواند در ۳۵ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ شود.
از دیگر جزییات سخت افزاری گوشی می توان به کارت خوان سه کاره، دو درگاه یواس‌بی نوع سی، یک خروجی تصویری HDMI، دو درگاه یواس‌بی ۳٫۰ و خروجی صوتی ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. مدل Core i7 این لپ‌تاپ در دو مدل با ۸ و ۱۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود که قیمت مدل ۸ گیگابایتی، ۹۹۹ دلار و مدل ۱۶ گیگابایتی، ۱۰۹۹ دلار است. ارزان‌ترین مدل می نوت‌بوک پرو  از پردازنده‌ی Core i5 و ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند که قیمتی معادل ۸۵۹ دلار دارد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا