اخبار

نارضایتی عمومی از رویکرد اپل نسبت به مشتریان

‌نارضایتی عمومی از رویکرد اپل نسبت به مشتریان

اپل

به‌تازگی شرکت اپل اعلام کرده است که مشکلات صفحه لمسی مربوط به مدل‌های آیفون ۶ و آیفون ۶اس را برای کاربران حل خواهد کرد ولی در عین ناباوری به‌جای این‌که این مشکل را به‌صورت رایگان برای کاربران خود حل کند، درخواست پرداخت صورت‌حسابی ۱۵۰ دلاری از آن‌ها کرده است. مشکل یاد شده که بیشتر در استفاده از قابلیت‌های لمس چند انگشتی این محصول خود را نشان می‌دهد، بسیاری از کاربران در سراسر جهان را با دردسر روبرو ساخته است.

این امر به‌خودی‌خود برای کاربران آیفون ناراحت کننده بوده است ولی از آن مهم‌تر رویکرد اتخاذ شده از سوی اپل در زمینه نحوه انجام این کار است که موجب شده است تا بسیاری از کاربران آیفون از شرکت اپل خشمگین شوند.

اپل اعلام کرده است که رقم ۱۵۰ دلاری یاد شده، شامل تخفیف شده است و در حقیقت مشتریان باید رقمی بالاتر را پرداخت می کرده‌اند ولی بسیاری از کاربران آیفون معتقدند که این مشکل در فرایند ساخت این دستگاه به‌وجود آمده است و دلیلی برای عدم تعمیر رایگان آن وجود ندارد.

شایان‌ذکر است که تلاش‌های انجام شده برای دریافت نظر مسئولان این شرکت نسبت به این موضوع نیز ناموفق بوده‌اند. با توجه به شرایط این غول آمریکایی در بازار جهانی و افت فروش محصولات سری آیفون می‌توان انتظار داشت که عملکردی مانند مورد یاد شده موجب کاهش بیشتر فروش برای محصولاتشان شود. با این حال شرایط این کمپانی به هیچ عنوان خطر از دست دادن هواداران سرسخت خود را حس نمی‌کند.

از سوی دیگر نیز شایعات منتشر شده در زمینه آیفون ۸ خبر از وجود بدنه تمام شیشه‌ای برای این محصول می‌دهند. با این وجود اگر قرار باشد که تعمیر شیشه شکسته محصولات اپل هزینه‌ای بسیاری سنگین را برای کاربران به‌همراه داشته باشد، می‌توان پیش‌بینی کرد که فروش این مدل کمتر از حد انتظار باشد. شایان ذکر است که اپل هنوز هیچ اطلاعاتی در زمینه آیفون ۸ را تائید نکرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا