اخبار

نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۶۲۰ مجهز به Cortex-A72 منتشر شد


 
 
 
تراشه‌های سری ۶۰۰ اسنپدراگون محصولات میان رده‌ی این کمپانی به شمار می‌روند و کوالکام همچون سری ۸۰۰ خود، روز به روز عملکرد این تراشه‌ها را بهبود می‌بخشد تا از رقبا عقب نماند.
 
کوالکام سری تراش‌های ۴۰۰، ۶۰۰ و ۸۰۰ خود را به ترتیب برای گوشی‌های هوشمند پایین رده، میان رده و رده بالا روانه‌ی بازار می‌کند. نتایج بنچمارک مربوط به جدیدترین تراشه‌ی سری ۸۰۰ منتشر شده که نشان از بروزرسانی و تقویت این تراشه دارد.
 
نتایج جدید بنچمارک مربوط به نسل جدید اسنپدراگون ۶۰۰ روی گجتی با برخورداری از حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی رقم خورده است. نتیجه‌ی بنچمارک این تراشه در حالت تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب ۱۵۱۳ و ۴۰۵۱ است. با توجه به این نتیجه می‌توان به جرات گفت که اسنپدراگون ۶۲۰ موفق شده تا اسنپدراگون ۸۱۰ این کمپانی را پشت سر بگذارد. نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸۱۰ روی می نوت پروی شیائومی به ترتیب در حالت تک هسته‌‌ای و چند هسته‌ای امتیاز ۱۲۲۷ و ۵۲۸۴ را رقم زده است. نتیجه‌ی بنچمارک مورد نظر برای تراشه‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ سامسونگ نیز به ترتیب ۱۴۸۶ و ۵۲۸۴ است که نشان از عملکرد خوب نسل جدید تراشه‌ی میان‌رده‌ی کوالکام دارد.
 
 
شاید نگاهی به درون تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۰ تا حدودی کسب نتیجه‌ی بالا توسط این محصول را روشن کند. کوالکام در این تراشه از چهار هسته‌ی Cortex-A72 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز بهره برده است. اگرچه این تراشه از استاندارد LPDDR3 پشتیبانی می‌کند، اما قدرت پردازشی آن برای سری ۶۰۰ بسیار بالا است.
 
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا