اخبار

نتایج بنچمارک دوربین بلک بری پریو : با یکی از بهترین دوربین ها طرف هستیم !

DxOMark یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین بنچمارک های موبایل است که در زمینه‌ی دوربین گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند. این بنچمارک به تازگی نتایج بررسی دوربین اولین اسمارت فون اندرویدی کمپانی بلک بری، یا همان گوشی بلک بری پریو ( BlackBerry Priv ) را منتشر کرده که نشان می دهد که این گوشی دارای یکی از بهترین دوربین ها در میان اسمات فون های بالارده حال حاضر بازار است.
همانطور که در مقدمه خواندید، گوشی بالارده‌ی بلک بری به نام پریو (Priv) توانسته به خوبی در بنچمارک DxOMark ظاهر شود. نتایج تست به قدری خوب بوده که می‌توان این موبایل ۷۵۰ دلاری را بین پرچم‌داران اپل، سونی و سامسونگ دید.
شاید قیمت این موبایل کمی بالا باشد، اما با بلک بری priv توانسته با دوربین ۱۸ مگایپکسلی (۱۴۴۰ در۲۵۶۰ پیکسل برای عکس و ۲۱۶۰p@30fps / 1080p@60fps برای ویدیو) و سنسور تصویر ۱/۲.۴ اینچی و همچنین لنز ۲۷ میلی‌متری f/2.2 تصاویری با کیفیت فوق العاده ثبت نموده و نتایج خوبی در بنچمارک کسب کند.
اگر به سنسور قدرتمندی که دارد تثبیت کننده‌ی تصویر، فوکوس خودکار، فلش LED دوگانه، تاچ فوکوس LCD، شناساگر صورت، HDR، و پانورما را اضافه کنیم، می‌توان به سطح کیفی یک دوربین عکاسی DSLR رسید.
نتایج تست نشان داده که بلک بری پریو (Blackberry Priv) می‌توانید به لطف حالت HDR در یک محدوده‌ی دینامیک بزرگ، تصویر ثبت کند که اجازه می‌دهد تا تحت هر شرایطی، روشن‌ترین و تیره‌ترین قسمت‌های تصویر به خوبی ثبت شود. حتی وقتی در محیط باز و یا بسته تصویری ثبت کنید، موبایل شما می‌تواند رنگ‌های قوی و مطلوبی را رندر کند. جالب است بدانی که تعادل نورهای سفید در محیط بسته بهتر است. پریو حتی ثابت کرده که در حالت نور کم نیز از رقبای خود بهتر عمل می‌کند.
در مجموع، DxOMark به بلک بری پریو امتیاز ۸۲ را برای عکس‌برداری و ۸۱ را برای فیلمبرداری داده است. بنابراین اگر با قیمت بلک بری پریو مشکلی ندارید، و همچنین می‌خواهید از عکس برداری لذت ببرید، پریو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
 

بلک بری پریو ۲

بلک بری پریو ۶

بلک بری پریو ۱

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا