اخبار

نتایج ماه مه بنچمارک آنتوتو منتشر شد؛ ZTE نوبیا رد مجیک ۳ در صدر

آنتوتو یکی از وب سایت ها و سرویس های برتر سنجش گوشی های هوشمند می باشد که با بررسی قسمت های مختلف دستگاه های جدید، امتیازاتی را به آن ها ارائه می کند که نشانگر توانایی و قدرت گوشی های هوشمند می باشد. این وب سایت اخیرا نتایج پنچمارک های انجام شده برای ماه می ۲۰۱۹ را منتشر ساخته است که بر اساس آن گوشی هوشمند ZTE نوبیا رد مجیک ۳ با کسب امتیاز ۳۸۰۶۹۲۱ توانسته است که رتبه نخست این رده بندی را تصاحب کند.

نکته جالب توجهی که با نگاه کردن به این لیست نظر همگان را جلب می کند، تسلط کامل شرکت های چینی به این فهرست بوده و تنها یک گوشی هوشمند که توسط شرکت های غیر چینی ساخته شده است، توانایی حضور در میان ۱۰ گوشی برتر ماه را پیدا کرده است. رتبه های اول و دوم از این لیست در اختیار شرکت ZTE بوده و به ترتیب نوبیا رد مجیک ۳ و اکسون ۱۰ پرو محصولاتی هستند که در این رتبه ها حضور دارند. پس از این ها شیائومی با داشتن گوشی های ی ۹ اکسپلورر، بلک شارک ۲ و می ۹ موفق به کسب رتبه های سوم تا پنجم شده است.

میزو ۱۶ اس، شمشمین گوشی هوشمند جای گرفته در این لیست می باشد که امتیاز ۳۷۰۱۳۵ را بدست آورده است. اما هفتمین گوشی برتر آنتوتو وان پلاس ۷ رو می باشد که با تبلیغات گسترده ای و مراسم باشکوهی معرفی شد. به دنبال آن لنوو به لطف گوشی Z6 پرو توانسته است که در میان ۱۰ گوشی برتر می ۲۰۱۹ از نگاه آنتوتو حضور داشته باشد. اما پس عبور از نمایندگان پر تعداد چینی ها، بالاخره نوبت کهکشانی های کره ای رسیده تا با اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ در میان این گوشی های هوشمند حضور داشته باشند. از نکات مهمی که باعث شده است تا گوشی های هوشمند چینی بتوانند ۸۰ درصد از این لیست را به خودشان را اختصاص دهند، استفاده کردن از تراشه اسنپ دراگون ۸۵۵ شرکت کوالکام می باشد. البته لازم به ذکر است که گوشی های گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس نیز دارای مدل هایی با پردازنده اسنپ دراگون هستند، ولی سایر دستگاه ها به صورت یکسان از چیپست ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۵۵ بهره مند هستند.

وبسایت AnTuTu، همچنین نتایج مربوط به پنج مارک محصولات اپل را نیز منتشر کرده است که در آن آیپد پروهای ۲۰۱۸ رتبه های اول و دوم را در اختیار دارند و پس از آنها آیپد ایر ۲۰۱۹ و آیپد مینی ۲۰۱۹ بالاتر از گوشی های اپل خودنمایی می کنند. پس از آبپدها نوبت به گوشی های هوشمند آیفون XS ،XS مکس و XR می رسد که در رتبه های پنجم تا هفتم قرار بگیرند. در ادامه این فهرست نیز برطبق انتاظر محصولات آیپد پرو ۱۰.۵، آیپد پرو ۱۲.۹ و آیفون X که دارای تراشه های قدیمی تری هستند حضور دارند.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا