اخبار

نخستین فروشگاه اسمارت فون و تبلت زیر آب، به زودی توسط سونی راه اندازی خواهد شد

همانطور که می دانید سونی با سری اکسپریا Z دز سال ۲۰۱۳ قابلیت ضد آب بودن را در جهان اسمارت فون ها باب نمود تا آنجا که این روند در سری اکسپریا به نوعی امضا برای محصولات سونی بدل شده است. بر همین اساس سایر محصولات جدید این کمپانی و همچنین نسل سوم خانواده Z همگی از بالاترین گواهینامه ضد آب و گرد غبار با نماد IP 68 بهره می برند که نوعی قدرت در طراحی و مهندسی این گجت ها محسوب می شود. اما گویا سونی به این ویژگی قانع نیست. روزنامه عربی Gazette and The National خبر داده است که سونی در حال راه اندازی یک فروشگاه زیر آب در سواحل دوبی از اصلی ترین شهرهای امارات متحده عربی است. بنا بر این گزارش Xperia Aquatech Store که نخستین فروشگاه از این دست در جهان خواهد بود، در تاریخ ۳ دسامبر برای بازدید عموم بازگشایی می شود. همچنین گزارشات هاکی از آن است که این فروشگاه به بازدیدکنندگان و اهالی مطبوعات اجازه میدهد تا در عمق ۴ متری زیر آب محصولات سونی را مشاهده و از آن استفاده نمایند. طبق هماهنگی های به عمل آمده غواصان آموزش دیده نیز در ساعات بازدید، پشتیبان و یاری رسان افراد علاقه مند برای دسترسی راحت تر به این فروشگاه خواهند بود.
پیش از این نیز Rüediger Odenbach مدیر منطقه خاورمیانه و شرق آفریقای سونی گفته بود که گام جسورانه سونی برای افتتتاح یک Aquatech Store ، می تواند برای مشتریان و مهمانان و همچنین گردشگران مشتاق موقعیتی را فراهم کند تا تحربه ای هیجان انگیز و فراموش ناشدنی را با محصولات سونی کسب نمایند. او گفته بود که ما می دانیم که این به یک خلاقیت و نوآوری در بازار دستگاه های هوشمند بدل خواهد شد.
در نهایت هنوز اطلاعات یا حزییات بیشتری در این مورد، منتشر نشده است و مطمئن نیستیم که در پس عکسی که در بالا قرار گرفته چه داستانی نهفته است. آیا صرفا با یک پوستر تبلیغاتی روبرو هستیم یا اینکه خبر این روزنامه عربی حقیقت دارد. بنابراین باید تا تاریخ ذکر شده برای افتتاح این فروشگاه عجیب صبر کرد. نظر شما چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا