اخبار

نرم افزار گلکسی اس ۷ بهبود چشمگیری خواهد داشت.

پس از این که سامسونگ، پرچمداران خود را در سال ۲۰۱۵ با فریم فلزی به بازار معرفی کرد و تغییرات مهمی در کیفیت ساخت و طراحی گوشی‌های خود ایجاد کرد. به نظر می‌رسد تمرکز اصلی سامسونگ در سال ۲۰۱۶ بر روی نرم‌افزار خواهد بود. انتظار می‌رود سامسونگ رابط کاربری تاچ‌ویز خود را بهینه کند.
اوایل سال ۲۰۱۵ بود که سامسونگ برای اولین بار پرچمداری با بدنه فلزی معرفی کرد. گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج فصلی نوین را در طراحی پرچمداران سامسونگ رقم زدند. سامسونگ شهریور امسال هم گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس را با زبان طراحی تقریبا مشابهی معرفی کرد.
به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تا تغییرات گسترده‌ای را در گوشی های خود در سال ۲۰۱۶ ایجاد کنید؛ با این حال این تغییرات در ظاهر گوشی‌ها نخواهد بود، بلکه این بار سامسونگ به سراغ نرم‌افزار خود خواهد رفت. در واقع انتظار می‌رود از نظر ظاهری شاهد تغییرات بنیادینی درگلکسی اس ۷ سامسونگ نباشیم و تغییرات گسترده را در نرم‌افزار این گوشی‌ هوشمند ببینیم.
همان‌طور که احتمالا در جریان هستید جی‌کی شین مدیر بخش موبایل سامسونگ جای خود را به دونگجین کو داده است. بلافاصله پس از این اتفاق مدیر جدید اعلام کرد که سامسونگ از این پس بیشتر از هر زمان دیگری بر روی نرم‌افزار و خدمات تمرکز خواهد کرد.
طبق گزارش منابع خبری چینی، گلکسی اس ۷ پس از مدت‌ها انتظار با بهبودهایی در زمینه نرم‌افزاری به بازار معرفی خواهد شد. این گزارش‌ مدعی است که سامسونگ با معرفی گلکسی اس ۷، تاچ‌ویز را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد و بر روی تجربه کاربری و بهینه‌سازی‌های عمومی تمرکز می‌کند. سامسونگ پیش از این با معرفی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج بهینه‌سازی‌‌هایی را روی رابط کاربری خود انجام داده بود ولی به نظر بسیاری از علاقمندان سامسونگ، این موارد کافی نبودند.
برخی پوسته‌های اندرویدی بهتر از تاچ‌ویز هستند و سامسونگ عزم خود را جزم کرده است تا انتقادهای مربوط به تاچ‌ویز را به پایان برساند. به نظر می‌رسد رییس جدید سامسونگ موبایل نمی‌خواهد وقت را تلف کند و تغییراتی را که فکر می‌کند نیاز است، شروع کرده است. به نظر می‌رسد این تصمیم سامسونگ با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شود چرا که بهبود رابط کاربری منجر به تجربه لذت‌ بخش‌‌تری در هنگام کار با گوشی‌های هوشمند می‌شود.
انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس ۷ خود را اواخر ماه فوریه (اسفند ماه) معرفی کند. اگر واقعا تغییرات نرم‌افزاری در گلکسی اس ۷ اتفاق بیفتد این گوشی هوشمند اولین گوشی در سال ۲۰۱۶ خواهد بود که با تغییرات نرم‌افزاری گسترده به بازار معرفی شده است.
منبع : ANDROIDHEADLINES

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا