اخبار

نسبت تصویر ۱۸:۹در محصولات جدید موتورولا

نمایشگرهای جدید موتورولا

سه تلفن همراه هوشمند در راه کمپانی موتورولا به‌تازگی مجوز تائید خود را از سازمان Wi-Fi Alliance دریافت کرده‌اند. بر اساس اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت این سازمان، هر سه تلفن همراه هوشمند یادشده اندروید اوریو را به‌صورت پیش‌فرض بر روی خود نصب دارند. یکی از مدل‌هایی که در فهرست این سازمان قرارگرفته است با شماره مدل XT1922-1 شناخته‌شده که به نظر می‌رسد با نام تجاری Moto G6 Play همخوانی داشته باشد. این تلفن همراه هوشمند از اسنپ دراگون ۴۳۰ بهره می‌برد که از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ادرنو ۵۰۵ تشکیل‌شده است. دو دستگاه دیگر کمپانی موتورولا که با شماره مدل‌های XT1944-1 و XT1924-1 قابل‌بازشناسی هستند به پردازنده اسنپ دراگون ۴۲۵ مجهزند که از پردازنده‌ای ۴ هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی ادرنو ۳۰۸ پشتیبانی می‌کند. البته لازم به ذکر است که این دو تلفن همراه هوشمند به‌احتمال بسیار زیاد Moto E5 و Moto E5 Plus خواهند بود
اگر به یادداشته باشید اطلاعات جدیدی را در رابطه با خط تولید جدید موتو سال ۲۰۱۸ ارائه کردیم. وب‌سایت تست بنچمارک HTML5 در همین راستا اظهار داشته است که تلفن‌های همراه هوشمند Moto G6، Moto G6 Plus و Moto G6 Play با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۱۸:۹ عرضه خواهند شد. البته لازم به ذکر است که این نسبت در حالی نمایش داده‌شده بود که این وب‌سایت بر اساس آزمون‌های انجام‌شده، کیفیت صفحه‌نمایش هر سه دستگاه را ۳۶۰ x 720 پیکسل اعلام کرده بود. این به آن معناست که صفحه‌نمایش‌های موجود بر روی تلفن‌های همراه هوشمند خط تولید Moto G6 رزولوشنی معادل با ۱۰۸۰ x 2160 پیکسل یا FHD+ خواهند داشت.
همچنین انتظار می‌رود که این سه تلفن همراه هوشمند در طی نشستی در تاریخ ۳ آوریل سال جاری میلادی رونمایی شوند. بااین‌وجود باید به یادداشت که این تاریخ هنوز به‌صورت رسمی از جانب موتورولا برای رو نمایی از خط تولید جدید خود که عمدتا بر روی تولید دستگاه های میان رده متمرکز است، تائید نشده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا