اخبار

نسخه بتا اندروید اوریو برای هواوی پی ۸ لایت منتشر شد

هواوی پی ۸ لایت با وجود تمامی مشکلاتی که بر سر راهش بود، سر انجام به وسیله پروژه تربل توانست اولین نسخه بتا اندروید اوریو را دریافت کند.
هواوی پی ۸ لایت یکی از پر فروش ترین محصولات هواوی در رده گوشی های میان رده سال ۲۰۱۷ بوده است. به یمن وجود پروژه تربل حالا اولین نسخه آزمایشی اندروید اوریو برای چندین هزار دستگاه از این گوشی هوشمند که طی چند ماه اخیر همراه با اندروید نوقا به فروش رسیده، به صورت رسمی ارائه شده است. البته ای آپدیت فعلا در نطقه شرق آسیا و مخصوصا در چین خواهد بود.
هواوی نیز به یکی از شرکت هایی پیوست که پشتیبانی از پروژه تربل در دستور کار خود دارند. پروژه تربل، سیستم عامل را به دو بخش اصلی تقسیم می‌کند: یکی هسته اصلی سیستم عامل اندروید و دیگری شخصی‌سازی‌های سازندگان. با پشتیبانی از این قابلیت جدید، هواوی می‌تواند آپدیت‌های نرم افزاری را با سرعت بالاتری در اختیار کاربران قرار دهد.
آپدیت آزمایشی هواوی، شامل تمام ویژگی‌های اصلی اندروید ۸٫۰ اوریو و شخصی‌سازی‌های رابط کاربری EMUI 8.0 می‌شود. با این حال کاربران می‌توانند از سایر رام‌های موجود همچون رام تیم LineageOS بر پایه اندروید ۸٫۱ برای هواوی پی ۸ لایت ۲۰۱۷ استفاده کنند.
 


بیشتر بخوانید:

مقایسه دو غول چینی، شیائومی می میکس ۲ اس و هواوی پی ۲۰

بدنه پشتی و مشخصات سخت‌افزاری آنر ۱۰ افشا شد

تاریخ عرضه تلفن همراه هوشمند آنر ۱۰ مشخص شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا