اخبار

نسخه بتا iOS 10.3 منتشر شد

اپل در سال ۲۰۱۶ برای بسیاری از کاربران ایجاد هیجان نکرده است. ۲۰۱۶ سالی بود که شاهد عرضه آیپد پرو کوچک‌تر و آیفون‌های جدید و همچنین لپ‌تاپ‌های جدید سری مک‌ بوک‌ پرو بودیم. همچنین این که اپل در سال ۲۰۱۶ هدفون‌های بی‌سیمی موسوم به ایرپاد معرفی کرد. اپل در ۲۰۱۶ محصولات کنونی خود را بروزرسانی کرده است و تولید آن چنانی نداشته است؛ البته نباید فراموش کرد که هدفون‌ بی‌سیم اپل فراتر از آنچه انتظار داشتیم، ظاهر شد و همچنین تاچ‌بار موجود در مک‌ بوک‌ پرو جدید توجه بسیاری را به خود جلب کرد، با این وجود در کل این شرکت نتوانست در سال ۲۰۱۶ مثل همیشه کاربران را هیجان‌زده کند.
در حال حاضر ما در اوایل سال ۲۰۱۷  هستیم و تقریبا ۱۱ ماه تا پایان سال جاری زمان باقی مانده، ولی اپل در همین ابتدای سال میلادی جدید اقدام به بروزرسانی سیستم‌عامل iOS کرده است. امروز اولین نسخه‌ی آزمایشی iOS 10.3 در دسترس قرار گرفت و این در حالی است که انتظار داشتیم این نسخه آزمایشی در روز ۱۰ ژانویه منتشر شود؛ البته اضافه شدن چند قابلیت جدیدموجب این تاخیر شده بود. در این بروزرسانی ویژگی‌ها و تغییرات زیادی وجود دارد که میتوان به یافتن ایرپاد با Find My Airpods، ارسال نظر توسط مشتریان به توسعه دهندگان ، ویجت جدید برای پادکست و…اشاره کرد.
اپل هنوز نسخه‌ی عمومی آی‌اواس ۱۰.۳ را معرفی نکرده است؛ اما آپدیت آی‌اواس ۹.۳ که سال گذشته منتشر شد، می‌توان با اطمینان تقریبا زیادی گفت که چه زمانی نسخه‌ی عمومی این بروزرسانی در دسترس قرار خواهد گرفت.  آی‌اواس ۹.۳ با اولین نسخه آزمایشی  در روز ۱۱ ژانویه‌ی سال گذشته (۲۱ دی‌ماه ۹۴) و سپس نسخه‌ی عمومی آن را در روز ۲۱ مارس (۲ فروردین ۹۵) و به همراه آیپد پرو ۹.۷ اینچی منتشر کرد. انتظار می‌رود کمپانی اپل در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری، سه مدل آیپد جدید معرفی کند و مثل گذشته همراه با این سه محصول، نسخه‌ی عمومی iOS 10.3 را نیز در دسترس کاربران قرار دهد.
iOS 10.3

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا