اخبار

نسخه جدید مرورگر اپرا برای اندروید با ویژگی‌های جدید

اپرا نسخه جدید مرورگر خود برای سیستم عامل اندروید را عرضه کرد. این نسخه حاوی ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی است. «عواملی که اپرا را اپرا می‌کنند»عنوانی است که در ظاهر جدید پنجره این مرورگر برای تشریح این ویژگی‌های جدید به چشم می‌خورد.
طبق معمول یکی از مهم‌ترین این قابلیت‌ها فشرده‌سازی اطلاعات و داده‌های کسانی است که در پهنای باند دارای محدود می‌باشند.
همچنین ورژن فعلی اپرا نیز یک گزینه به نام اضافه کردن(add) به گزینه‌های صفحه‌ اصلی اضافه کرده است تا بتوان اپلیکیشن‌های دیگری را بدان افزود، و بدین ترتیب جهان پیچیده‌تر از برنامه‌های وب را با لمس یک دکمه در دسترس کاربر قرار داده است. این تکنولوژی در اوایل سال جاری در کنگره جهانی موبایل به نمایش درآمده بود.

اپرا توضیح داده: «این کار، تجربه عظیمی را در اختیار قرار می‌دهد، و بدین ترتیب هم فضای ذخیره‌سازی کمتری را مورد استفاده قرار می‌دهد، و هم مقدار کمتری از باتری شما را مصرف می‌کند. لازم به گفتن نیست که به کمک نصب اپلیکیشن‌های وب، شما می‌توانید در دوره‌ای چند ثانیه‌ای از یک سایتی به سایت دیگری بروید و بدون نصب هر چیز اضافه‌ای مطالب بیشتری دریافت کنید.»
گفتنی است اکنون اپرا دارای تعداد متنوعی از مرورگر برای موبایل است، که از جمله آنها می‌توان Opera Mini و نیز Opera Coast را نام برد.
نسخه جدید اپرا در گوگل پلی قابل دانلود است و شما می‌توانید هم اکنون از آن استفاده کنید.

منبع : ایتنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا