اخبار

نسخه جدید موزیلا مناسب کاربران حرفه ای شبکه های اجتماعی خواهد بود

اگر مسئولیت مدیریت چند حساب کاربری در شبکه های اجتماعی را به عهده دارید یا به این شبکه ها بسیار وابسته هستید، به احتمال زیاد به طور همزمان از چند حساب کاربری استفاده می کنید. به این ترتیب، جدا از حساب های شخصی خودتان، چند حساب کاربری مختلف مرتبط با کسب و کارتان نیز تحت مدیریت شما قرار دارد. با این حال، مدیریت همزمان تمامی این حساب های کاربری امری سخت و زمان بر است. اما موزیلا فایرفاکس به فکر شما است و بخشی از مشکلات شما را برطرف کرده است.
مدیریت همزمان این حساب ها به این معنا است که دائما باید از یک حساب خارج شده و وارد دیگری شوید و مدام نگران این باشید که هر مطلب را در حساب متناسب با آن ارسال کرده اید. اما خبر خوب این است که موزیلا فکری برای این مشکل کرده و به زودی این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا در یک وب سایت با حساب های کاربری مختلفی لاگین کنند.
طبق اعلام موزیلا “با استفاده از این قابلیت، کاربران می توانند tab های مختلف را با محتوای متفاوت باز کنند: امور شخصی، کاری، بانکی و خرید. هر بخش دارای cookie های مختص به خود است، به این معنا که مثلا می توانید در یک tab وارد حساب کاربری شخصی خود در توییتر شوید و در tab دیگر، توییتر کاری تان را چک کنید.”
لازم به ذکر است که اپلیکیشن های موبایلی اجتماعی همچون اینستاگرام این قابلیت را چندی پیش در اختیار کاربران خود قرار داده اند. اما حالا با عرضه این قابلیت از سوی موزیلا، دیگر نیازی نیست منتظر ارائه این قابلیت از سوی هر شبکه اجتماعی باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا