اخبار

نسخه ی واقعیت مجازی بازی فال اوت ۴، سال ۲۰۱۷ برای وایو منتشر خواهد شد

بسزدا سافتور، بازی فال اوت ۴ را که سال پیش منتشر کرده بود، در سال ۲۰۱۷ برای هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو منتشر خواهد کرد.
این شرکت در سخنرانی خود در E3 از این تصمیم خود خبر داد و ما غیر خبر تقریبا هیچچ اطلاعی از جزئیات نداریم، اما باری بسیاری از مردم همین خبر کافی است. این انتشار بازی فال اوت ۴ را به اولین بازی جهان بازی تبدیل می کند که برای واقعیت مجازی به طور رسمی توسط استدیو انتشار می یابد.
این بازی برخی تطبیق پذیری ها را به خود خواهد دید. چیز هایی همانند محیط مکالمه ی بازی فال اوت ۴، که در بازی امروز تنها متن را در صفحه نمایش میدهد، لازم خواهند بود تا برای واقعیت مجازی تغییراتی داشته باشند، و ما فعلا مطمئن نیستیم که این بازی از کنترلر های حرکتی وایو پشتیبانی خواهد کرد یا نه. همچنین ما حتی نمی دانیم که بسزدا چگونه با مشکل حرکت که زمانی که شما مسافت های زیاد را سریع می پیمایید رخ می دهد، رفتار خواهد کرد. اما فال اوت یک رابط کاربری زیبا درون پیپ بوی خود دارد و می تواند به عنوان یکی از کنترلر های وایو عمل نماید.
در کنار فال اوت ۴، بسزدا همچنین اعلام کرد که برخی از محتوا های بازی Doom به دنیای واقعیت مجازی آورده می شود. ما از کلمه ی محتوا استفاده می کنیم چون نمی دانیم بازی ای که قرار است از راه برسد چیست. ما تنهااز مهندسان آی دی سافت ور شنیده ایم که گفته اند: “شما می توانید تور مجازی در جهنم داشته باشید و به بهترین کیفیت گرافیک نگاهی بیاندازید”. قبلا نیز انتشار محتوای واقعیت مجازی این بازی تایید شده بود و حال ما باید فقط صبر نماییم.
 
منبع: The Verge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا