اخبار

نسخه ۴٫۸٫۵ تلگرام عرضه شد

امروز نسخه جدیدی از تلگرام عرضه شد که امکانات بسیار زیادی را نیز برای عاشقان این نرم افزار به همراه دارد. نسخه جدید تلگرام ۴٫۸٫۵ دارای استیکر های جدید و بسیار متنوع است.

نسخه ۴٫۸٫۵ تلگرام برای گوشی های اندرویدی و نسخه ۴٫۸ برای گوشی های iOS منتشر شد. از حالا به بعد، زمانی که شما یک ایموجی را بخواهید ارسال کنید، نه تنها از استیکرهای نصب شده بر روی گوشی‌تان به شما پیشنهاد داده می‌شود، بلکه از دیگر مجموعه استیکرهای موجود نیز مواردی برای نمایش به شما وجود دارد.
در این نسخه سیستم جست و جو برای استیکر ها نیز قرار داده شده که حتی با اسکرول کردن نیز می توانید استکیر های خود را اضافه کنید همچنین این به شما کمک می‌کند تا خیلی زود یک استیکر جدید پیدا کرده و به مجموعه استیکرهای تلگرام خود اضافه کنید.

امکان ارسال همزمان چند عکس در نسخه ۴٫۸٫۵ تلگرام

نسخه 4.8.5 تلگرام

احتمال دارد که گاهی اوقات بخواهید چند عکس سلفی پشت سر هم ارسال کنید. زمانی که شما یک عکس برای ارسال می‌گیرید، از دکمه + استفاده کنید تا فورا عکس‌های دیگر شما نیز همراه آن ارسال شود.

حالت شب اتوماتیک

نسخه 4.8.5 تلگرام

همچنین آپدیت تلگرام نسخه ۴٫۸٫۵ اینک برخی از قابل
یت‌های جذاب دیگر را نیز در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌دهد. با تنظیم حالت شب خودکار، شما می‌توانید تعیین کنید تا تم اپلیکیشن به صورت خودکار در شرایط نوری کم،‌ به حالت شب تبدیل شود.
علاوه بر همه این‌ها در آپدیت تلگرام نسخه ۴٫۸٫۵ استفاده از باتری نیز بهینه‌تر شده است تا عمر باتری دستگاه شما با هر بار شارژ، بیشتر از پیش باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا