اخبار

نسخه ۶٫۱۳٫۱ وان درایو iOS منتشر شد + امکانات جدید

کمپانی مایکروسافت بروزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن وان درایو پلتفرم iOS منتشر کرده است. از بارزترین امکانات اضافه شده می‌توان به قابلیت ذخیره همزمان چند فایل مالتی مدیا اشاره کرد.
وان درایو ( OneDrive ) نام اپلیکیشن رسمی مایکروسافت برای سرویس ذخیره فضای ابری این کمپانی است که در گذشته با نام SkyDrive عرضه شده بود. کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی گوشی هوشمندشان را با حساب کاربری فضای ابری خود همگام سازند و از آن استفاده بهینه تری داشته باشند.
مایکروسافت بروزرسانی جدیدی از اپلیکیشن وان درایو را با ویژگی‌های جدید مخصوص پلتفرم iOS منتشر کرد. تازه ترین نسخه وان درایو ۶٫۱۳٫۱ است که از بارزترین ویژگی‌های اضافه شده به آن می‌توان به قابلیت ذخیره همزمان چند فایل مالتی مدیا نظیر عکس و ویدیو در دستگاه آی او اسی اشاره کرد.
one-drive-ios-2
هم اکنون کاربران این نسخه از اپلیکیشن وان درایو قادر هستند تا با چند لمس ساده چندین ویدیو یا عکس را به صورت همزمان در دستگاه خود ذخیره کنند. برای این کار تنها کافیست تا فایل‌های موردنظر را انتخاب کرده و سپس با ضربه زدن بر روی کلید اشتراک گذاری، گزینه Save Photos and Videos برایشان فعال شود.
از دیگر تغییراتی که به واسط این بروزرسانی بر روی وان درایو اعمال خواهد شد می‌توان به رفع باگ‌های مربوط به VoiceOver و آلبوم‌ها اشاره کرد. علاوه بر آن اگر به هر دلیلی کاربر در استفاده از این اپلیکیشن به مشکل بربخورد، با تکان دادن گوشی خودش در محیط این اپلیکیشن، فوراً می‌تواند این قضیه را به اطلاع مایکروسافت برساند. اضافه شدن چنین ویژگی می‌توان تعامل هرچه بهتر این کمپانی با کاربرانش را همراه داشته باشد.
درحال حاضر این بروزرسانی تنها مخصوص کاربران iOS اپلیکیشن وان درایو عرضه شده است و می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که به زودی کاربران اندرویدی این سرویس نیز بروزرسانی جدید وان درایو را دریافت کنند.
اگر تا به حال از این اپلیکیشن استفاده نکرده‌اید می‌توانید با نصب آن و همچنین افتتاح یک حساب کاربری از ۱۵ گیگابایت فضای ابری به صورت رایگان بهره مند شوید.
هم اکنون میتوانید اپلیکیشن وان درایو را از طریق این لینک دریافت کنید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا