اخبار

نسخه Spartan’s Collector’s Edition بازی Metro Exodus معرفی شد

بازی Metro Exodus نسخه جدید از سری بازیهای شوتر اول شخص Metro است که از دهه پیشین شاهد عرضه آن روی پلتفرم های مختلف هستیم. بازی Metro Exodus در نمایشگاه E3 2017 معرفی شد و شادی را برای طرفداران به دنبال داشت.

Metro Exodus همچنان توسط استودیو لهستانی ۴A-GAmes تحت توسعه قرار داشته و از موتورگرافیکی ۴a بهره می برد. بازی موردبحث که سال ۲۰۱۹ توسط شرکت Deep Silver منتشر خواهد شد، داستانی اقتباسی از مترو ۲۰۳۵ و مترو ۲۰۳۳ است که اتفاقات پس از مترو لست لایت را روایت می کند.

در هنگامی که سال ۲۰۱۷ شاهد اولین نمایش بازی  Metro Exodus بسیاری از منتقدین آن را یک بازی بهبودیافته در بحث گرافیکی و داستانی دانستند. در حالی که تا انتشار بازی مدت زمان طولانی باقی نمانده، شرکت Deep Silver و استودیو ۴A-GAmes از نسخه ادیشنی منحصربفرد بازی Metro Exodus رونمایی کردند. نسخه ای که با محتویات جذابی همراست و بدون شک نظر طرفداران را جلب می کند.نسخه ادیشنی جدید بازی Spartan’s Collector’s Edition نام داشته و به گفته ۴A-GAmes تنها ۴۰۰۰ نسخه از آن عرضه می شود. این کالکتورز ادیشن محتویات جالبی چون مجسمه، کارت پستال ، موسیقی متن و برخی موارد دیگر دارد که می تواند موردتوجه علاقمندان قرار گیرد.

بازی Metro Exodus با نسخه جدید هیجان انگیز می شود

بنابراین اگر می خواهید یکی از دارندگان بسته Spartan’s Collector’s Edition بازی Metro Exodus باید در هنگام آغاز پیش فروش دست به کار شوید. هزینه خرید این بسته کم نیست و باید آن را با قیمت ۱۵۰ دلار خریداری کرد و این در حالیست که یک بسته ۴۵ دلاری نیز موجود است.در کنار Spartan’s Collector’s Edition، بسته Aurora Limited Edition نیز معرفی شد و شما در آن به استیل بوک، آرت بوک ، اکسپشن پس در بازی، نسخه ای از Metro Exodus  دسترسی پیدا می کنید که با محتویات Spartan قیمت آن به ۲۳۴ دلار می رسد. به نظر می رسد باید هزینه های بزرگی برای نسخه های ادیشنی همچون عناوین Fallout 76 و Devil May Cry V در نظر گرفت.

شایان ذکر است در این بسته مجسمه ۱۰٫۵ اینچی شخصیت اصلی بازی نیز وجود دارد. اگر بازیکنان می خواهند می توانند نسخه Metro Exodus Spartan Collector را با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار نسبت به Aurora Limited Edition خریداری کنند که همچنان یک پکیج کارآمد می باشد.

نسخه استاندارد بازی Metro Exodus در ۲۲ فوریه سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن ۴، پی سی  و ایکس باکس وان منتشر شد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا