اخبار

نسل جدید بلندگوی sonos در تاریخ ۱۲ مهرماه رونمایی می شود

Sonos دعوتنامه ای مبنی بر مراسم رونمایی از بلندگوشی هوشمند جدید خود برای کاربران ارسال کرده است. این بلندگو در تاریخ ۱۲ مهرماه رونمایی خواهد شد.
Sonos S13 دارای قابلیت های استثنایی هر دستیار صوتی خواهد بود همچنین این که دارای میکروفن های تشخیص صدای راه دور نیز هست. بارزترین مشخصه‌ی این بلندگو، پشتیبانی از دستیارهای صوتی و سرویس‌های پخش موسیقی مختلف محسوب می‌شود. تصویری در رابطه با این بلندگو در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) وجود دارد که پشتیبانی از فرمان‌های صوتی را تأیید می‌کند
Sonos با عرضه این بلندگو می تواند دنیای دستیاران صوتی را تکان دهد، صد البته این که گام های زیادی از دیگر شرکت های معتبر دنیا عقب هستند اما با معرفی این محصول جدید می توانند قطب دیگری برای دستیاران صوتی موجود در بازار باشند. سنس می‌خواهد با ارائه‌ی حق انتخاب به کاربران، بین اپل سیری، گوگل اسیستنت و آمازون الکسا، به انحصارگرایی شرکت‌های اپل، گوگل و آمازون در رابطه با دستیارهای صوتی آن‌ها، پایان دهد. همین موضوع در مورد سرویس‌های پخش موسیقی این شرکت‌ها هم صادق خواهد بود.
Sonos یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان گجت‌های الکتریکی محسوب می‌شود که ۱۵ سال پیش در ایالت کالیفرنیا، تأسیس شد. این شرکت آمریکایی، تخصص ویژه‌ای در تولید بلندگوهای هوشمند دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا