اخبار

نسل جدید سری C آنر به نام آنر ۶C پرو رونمایی شد

امروز آنر ۶C پرو نسل جدید سری C گوشی های هواوی رونمایی شد. این سری تنها فعلا در کشور روسیه قابل دسترسی است. همچنین این که این ورژن شباهت بسیار زیادی به سری آنر ۹ وی پلی دارد.
آنر ۶ سی پرو از تراشه MT6750 مدیاتک استفاده می‌کند که چیپ‌ست میان‌رده محسوب می‌شود و به هشت هسته پردازشی مجهز شده است؛ فرکانس پردازشی هسته‌های مورد استفاده در تراشه MT6750 مدیاتک آنر ۶ سی، ۱.۰ گیگاهرتز و ۱.۵ گیگاهرتز است و همین موضوع باعث شده از دو خوشه هسته‌های پردازشی Cotrex-A53 در تراشه MT6750 مدیاتک استفاده شود. واحد پردازش گرافیکی Mali-T860MP۲ نیز در چیپ‌ست MT6750 مدیاتک به‌ کار گرفته شده است که پردازش محتوای گرافیکی را برعهده دارد.
این گوشی از یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر متوسط ۱۲۸۰ در ۷۲۰ استفاده می کند که می توان گفت صفحه نمایش ضعیفی را در خود جای داده است.
گوشی جدید آنر ۶C پرو به ۳ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است و از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‏‌کند. با این‌حال، می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را با استفاده از کارت حافظه میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید. مانند بیشتر محصولات هواوی، اسلات حافظه میکرو SD و سیم‌کارت مشترک است و به همین جهت، باید از ترکیب ۲ سیم‌کارت استفاده کنید یا قید یکی از سیم‌کارت‌های خود را به منظور افزایش فضای ذخیره‌سازی بزنید.
ابعاد آنر ۶ سی پرو، ۱۴۷.۹ در ۷۳.۲ در ۷.۶۵ میلی‌متر اعلام شده است و این مدل، ۱۴۵ گرم وزن دارد. گوشی جدید هواوی از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد و در پشت گوشی، حسگر اثر انگشت جای گرفته است. باید اشاره کرد که این گوشی میان‌رده از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا بهره می‌گیرد و در لبه‌ی پایین نمایشگر از یک درگاه میکرو یواس‌بی استفاده شده است.
این گوشی دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی است و همچنین از اندروید ۷ نوقا استفاده می کند و همانطور که در بقیه گوشی های هواوی نیز مرسوم است رابط کاربری آن EMUI سری ۵٫۱ است.
قیمت و وضعیت عرضه این مدل هنوز اعلام نشده است؛ اما به نظر می رسد برای این گوشی میان رده قیمت ۲۱۰ الی ۲۲۰ دلار مد نظر باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا