اخبار

نسل هفتم آیپاد تاچ معرفی شد؛ پردازنده A10 Fusion و قیمت ۱۹۹ دلار

آیپاد، یکی از پخش های چندرسانه ای محبوب در بازار می باشد که آخرین مدل ارائه شده از آن به سال ۲۰۱۵ برمی گردد. کم کم زمان آن رسیده بود که اپل نسل جدید از این پخش کننده را رونمایی کرده و روانه بازار کند. به همین جهت در روزگذشته این برند آمریکایی از آیپاد تاچ مجهز شده به پردازنده A10 Fusion اپل پرده برداری کرد که در سه نسخه با حافظه های ذخیره سازی مختلف ارائه خواهد شد.

در جریان این معرفی معاون بازاریابی محصولات اپل در مصاحبه با وبسایت اپل اینسایدر اینگونه بیان کرده است که آیپاد تاچ به عنوان مقرون به صرفه ترین دستگاه اپل بوده و عملکرد آن نیز نسبت به مدل قبلی با بهبود دوبرابری روبرو شده و از فیس تایم گروهی و همچنین واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می کند. از طرفی طراحی بسیار باریک این محصول در کنار برخوردار بودن از سخت افزار مناسب، آیپاد تاچ را به دستگاه مناسب برای بازی کردن نیز تبدیل کرده است. آیپاد تاچ جدید اپل ۱۲.۳ سانتی متر طول و ۵.۸ سانتی‌ مترعرض دارد و ضخامت آن فقط به ۶.۱ میلی‌ متر می ‌رسد. این محصول با داشتن چنین ابعادی تنها ۸۷ گرم وزن داشته و این موضوع برای یک پخش کننده پیشرفته بسیار ایده آل می تواند باشد.

مدیاپلیر نسل جدید اپل معرفی شد

اپل برای این محصول از یک صفحه نمایش ۴ اینچی رتینا با پنل IPS استفاده کرده است که می تواند وضوح تصویر ۱۱۳۶ در ۶۴۰ پیکسل را با ترکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در اینچ را ارائه کند. در قسمت پنل پشتی دستگاه شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و دریچه دیافراگم f2.4 هستیم که از یک لنز پنج بخشی تشکیل شده است. گفتنی است که این دوربین به لرزشگیر تصویر خودکار، فیلتر هیبرید مادون قرمز، پشتیبانی از HDR مجهز گردیده و توانایی ضبط کردن ویدیوهایی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل را داشته و امکان فیلمبرداری ۱۲۰ فریم بر ثانیه را در حالت اسلوموشن داراست.

علاوه بر این، اپل از یک دوربین ۱.۲ مگاپیکسلی نیز برای ثبت کردن تصاویر سلفی در آیپاد تاچ استفاده کرده می تواند عکس های HDR گرفته و ویدیوهایی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل را نیز در حافظه خودش به ثبت برساند. همچنین بلوتوث نسخه ۴.۱، وای فای، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت لایتنینگ از راه های موجود برای برقراری ارتباط با این دستگاه محسوب می شود. اینطور که مسئولان اپل اعلام کرده اند، کاربران با هربار شارژ کردن می توانند به صورت ممتد ۴۰ ساعت موسیقی پخش کرده و ۸ ساعت نیز ویدیو نگاه کنند. کاربران برای داشتن مدل ۳۲ گیگابایتی ۱۹۹ دلار، مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۲۹۹ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی ۳۹۹ دلار باید پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا