اخبار

نقاشی هوشمند در موبایل

کاربران علاقه مند به نقاشی با نصب اپلیکیشنی ساده بر اسمارت فون ها می توانند به صورت دیجیتالی نقاشی کنند.

نقاشی، یکی از لذت های هنری است که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. اما در عصر فناوری، کاربران با استفاده از اسمارت فون هایشان می توانند دیجیتالی و هوشمند نقاشی کنند.
 

اخبار , اخبار تکنولوژی, نقاشی هوشمند در موبایل,تصاویر نقاشی هوشمند در موبایل

Painter Mobile برنامه ای از سوی Corel برای اسمارت فون ها است که مجموعه ای از ابزارهای بسیار حرفه ای برای نقاشی دیجیتال را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.
کاربران با نصب این برنامه یک بوم نقاشی در اختیار خواهند داشت که با کمک آن می توانند به نقاشی های بسیار حرفه ای بپردازند. اگر جزو علاقه مندان به هنر و لذت نقاشی باشید با کمی صبر و حوصله می توانید طرح های زیبایی را خلق کنید.
از ابزارهای این برنامه می توان به Paint ، Eyedropper، Paint Bucket، Eraser و Crop اشاره کرد که از قابلیت های متفاوتی مانند Rotate ، Flip، Skew، Apply Perspective برخوردار شده تا تبدیل به برنامه بی نظیری شود. قابلیت هایی مانند مدیریت لایه ها نیز می تواند طراحی و نقاشی راحت تری را در اختیار کاربرانش قرار دهد.
Painter Mobile در نسخه رایگان می تواند نقاشی های کاربران را تا رزولوشن ۱۰۲۴*۱۰۲۴ پیکسل پشتیبانی کرده و خروجی منحصر به فردی داشته باشد. این برنامه قلم های الکترونیکی اسمارت فون را نیز پشتیبانی کرده و کاربران می توانند به نقاشی دیجیتالی بپردازند. این برنامه از پلتفورم های اندروید پشتیبانی می کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا