ریپورتاژ آگهی

نقد تلگرام فارسی و نرم افزار های مرتبط

تلگرام فارسی یک مسنجر سریع :

یکی از پر طرفدارترین پیام رسان های امروزه تلگرام می باشد. هرچند با فیلتر شدن، بعضی از کاربران از تلگرام به دیگر پیام رسان ها سویچ کردند ولی باز در میان مردم در اولویت بالایی قرار دارد. تلگرام یک مسنجر امن ، سریع و رایگان می باشد. با فیلتر شدن این مسنجر شما می توانید هم اکنون آخرین نسخه اپلیکیشن تلگرام فارسی  را دانلود کنید. با نصب این اپلیکیشن از قابلیت های آن استفاده کنید.
آخرین نسخه اپلیکیشن تلگرام فارسی توانست جمعی از کاربران تلگرام اصلی را به سوی خود جذب کند. ۴۰ میلیون نفر همچنان فعالیت های خود را در این پیام رسان انجام می دهند. این کاربران همچنان از برنامه تلگرام ولی در نسخه فارسی بیشترین استفاده و کسب و کار را انجام می دهند.

تلگرام فارسی یک مسنجر سریع

تلگرام فارسی چگونه وارد بازار شد ؟

بعد از فیلتر شدن تلگرام اصلی،  گروه پرشین فاکس اپلیکیشن تلگرام فارسی  را توسعه دادند. امکانات اضافه تری را به این اپلیکیشن اضافه کردند. تلگرام فارسی را بر پایه نسخه اصلی تلگرام اصلی ایجاد کردند. تلگرام فارسی از آی پی های نسخه اصلی استفاده می کند.
تفاوت تلگرام اصلی با تلگرام فارسی چیست ؟
بزرگترین تفاوت آن فارسی سازی کامل تلگرام می باشد. گروه پرشین فاکس درصدد فارسی سازی کامل تلگرام بر آمدند تا دوستانی که فارسی زبان هستند، براحتی از این اپلیکیشن استفاده کنند.
 

امکانات بارز تلگرام فارسی :

در این اپلیکیشن قادر هستید گروه های مختلفی را ایجاد کنید.
امکان چت مخفی نیز وجود دارد.
برای بروز کردن نسخه تلگرام فارسی همگام با تلگرام اصلی نیست . این کار منجر به از دست دادن امکانات جدید تلگرام اصلی می شود. کاربران نمی توانند از امکانات اضافه استفاده کنند.
در تلگرام اصلی شما گروه های بالای ۵ هزار نفر می توانید درست کنید. در صورتی که در تلگرام فارسی با ۱۰۰۰ نفر می توانید تشکیل گروه دهید.
این اپلیکیشن نیز مانند دیگر برنامه های پیام رسان قابلیت شخصی سازی دارد . شما می توانید تم ها، فونت ها و .. را به سلیقه خود تغییر دهید. بگراند مورد پسند خود را روی صفحه چت می توانید تنظیم کنید.
فایل های خود را می توانید تا حجم یک گیگ ارسال کنید.
امکاناتی نظیر چت کردن، ارسال ویس، فیلم، عکس و … وجود دارد.
امکان فوروارد چند پیام در قالب یک پیام
دارا بودن استیکر و شکل های مختلف
برای دانلود کردن تلگرام فارسی می توانید از بازار یا گوگل پلی نیز استفاده کنید.
 

هاتگرام نسخه غیر رسمی تلگرام :

هاتگرام نیز یکی دیگر از اپلیکیشن های اندروید می باشد. این برنامه جهت پیام رسانی استفاده می گردد و یکی از نسخه های غیر رسمی تلگرام است. نسخه جدید نرم افزار هاتگرام بسیاری از امکانات ویژه را در خود گنجانده است.
برای نصب هاتگرام از چندین روش می توانید استفاده کنید. از برنامه های بازار، گوگل پلی و سایت های اینترنتی معتبر می توانید این برنامه را دانلود و نصب نمایید.
 
نقد تلگرام فارسی و نرم افزار های مرتبط

امکانات ویژه در برنامه هاتگرام :

هنگام جواب دادن پیام شما می توانید پیام خود را بکشید و پاسخ دهید.
هاتگرام مانند بقیه پیام رسان های غیر رسمی از زبان فارسی پشتیبانی می کند.
هنگام ارسال استیگر می توانید پیش نمایشی از آن را ببینید و قبل از ارسال پیام تایید را با بله یا خیر پاسخ دهید.
شما می توانید در نسخه جرید نرم افزار هاتگرام از گروه خارج شوید و مجددا به گروه بازگشت کنید.
گیف ها و تصاویر خود را می توانید در صفحه ای بزرگ تماشا کنید.
تصاویر و ویدئوی خود را می توانید چرخش یا توقف دهید همچنین می توانید ویدئوها را به جلو و عقب ببرید.
با هاتگرام می توانید چندین پیام را به چندین مخاطب ارسال کنید به این حالت فوروارد چندگانه می گویند.
در هاتگرام شما تفکیک گروه، کانال، ربات را در تب های مختلفی می توانید داشته باشید.
یکی از قابلیت های مهم بوک مارک کردن پیام ها می باشد.شما نیز در هاتگرام می تواند چت و پیام های خود را نشان کنید.
وضعیت آن لاین بودن کاربران را در هاتگرام مشاهده می کنید.
هنگام ارسال پیام ها در فوروارد می توانید نام بر روی پیام نمایش داده شود یا خیر.
هنگام چت کردن صفحه چت خود را می توانید، با گذاشتن تصویر زمینه شخصی سازی کنید.
اشتراک گذاری سریع مابین چت ها وجود دارد.
کنار پروفایل یا آواتار هر یک از مخاطبین آیکون آن لاین بودن یا آفلاین بودن را می توانید مشاهده کنید.
هنگام ارسال پیام صوتی می توانید، ابتدا آن را گوش دهید. سپس با تایید ارسال پیام صوتی آن پیام را برای مخاطبین خود ارسال کنید.
امکان قفل کردن پیام و چت در گروها و .. وجود دارد. همچنین می توانید پیام های خصوصی خود را مخفی کنید.
 

Google Allo  چیست ؟

یکی از مسنجرهای گوگل با نام الو یا گوگل الو برای گوشی های هوشمند و تبلت های اندروید وارد بازار شد. این برنامه یک پیام رسان جدید می باشد که مکالمات را ساده تر می کند.
با دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار گوگل الو می توانید با محیط کاربری آن آشنا شوید.
گوگل الو با وارد شدن در عرصه تکنولوژی در پی رقابت با مسنجرهای مختلف می باشد. همان طور که می دانید مسنجرهای مختلفی وارد بازار شدند و با عدم موفقیت روبرو گشتند. حال گوگل الو در تلاش است که با موفقیت خود در دل مخاطبین جای باز کند.
در این پیام رسان الو سعی شده است امکانات مرورگر گوگل را در خود داشته باشد. در این برنامه دستیار گوگل می تواند برای شما اطلاعات جدیدی را جستجو کند. هنگام انجام مکالمات شما می توانید، همزمان کارهای دیگری را از قبیل جستجو در اینترنت را انجام دهید. نیازی به قطع کردن مکالمات شما نیست.
یکی از قابلیت های مهم این مسنجر استفاده از سیستم پاسخگویی هوشمند می باشد. در واقع این برنامه با توجه به ارسال های شما در طول زمان، به چت ها و تصاویری که از سمت کاربران برای شما ارسال شده است، پاسخی معقول را ارسال می کند.
در گوگل الو شما می توانید پیام هایی بزرگ را ارسال کنید . این پیام ها بیان کننده احساسات شمااست  که نیاز به بزرگنمایی دارد .
 
جدیدترین نسخه نرم افزار گوگل الو،  دارای استیکرهای فوق العاده حرفه ای است. توسط استودیوی طراحان جهان پیاده سازی شده است.
در این مسنجر هوشمند برای افزایش امنیت سیستم چت خصوصی تعبیه شده است . این سیستم چت های خصوصی شما را بصورت ناشناس رونمایی می کند.هنگام استفاده از این سیستم در صورت اتمام تاریخ انقضای چت، محتواهای ارسالی مابین مخاطبین بصورت کامل حذف می گردد.
 

 ویژگی های گوگل الو :

دستیار گوگل (The Google assistant): می توانید پاسخ ها را دریافت کنید و اطلاعات جدیدی را جستجو نمایید بدون آنکه مکالمات خود را حذف کنید.
پاسخ های هوشمندانه (Smart Reply): پاسخ دادن به پیام ها بدون تایپ کردن یک کلمه!
بیان احساسات :(Whisper Shout)  ارسال پیام های کشیده به منظور نشان دادن احساسات در پیام حالت ناشناس  (Incognito mode):  با این قابلیت شما چت های خصوصی را پنهان کرده و رمزنگاری می کنید و با اتمام تاریخ پیام ها حذف می گردد.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا