اخبار

ناخشنودی برخی از کاربران از نقص جدید آیفون X

فروش ضعیف آیفون X بلای جان سامسونگ شده است

به تازگی شمار رو به رشدی از کاربران آیفون X درباره نقص جدیدی در این تلفن همراه هوشمند شکایاتی را در فضای مجازی ثبت کرده و یا به نمایندگی‌های اپل اطلاع داده‌اند. این نقص که برخی آن را به نرم‌افزار تماس‌های این تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار مرتبط دانسته اند، موجب شده است تا در برخی از موارد کاربران نتوانند به تماس‌های دریافت خود پاسخگو باشند.
درواقع این نقص از آنجایی نشئت می‌گیرد که صفحه‌نمایش آیفون X در برخی از موارد ۶ تا ۱۰ ثانیه بعد از دریافت تماس ورودی روشن می‌شود. بنابراین، کاربرد نمی‌تواند به کلیدهای مجازی قبول یا رد تماس دسترسی داشته باشد و از طرف دیگر نیز تماس‌گیرنده تصور می‌کند که کاربر در حال حاضر قادر به پاسخگویی تماس او نیست. البته تا به امروز حدود ۸۰۰ نفر از کاربران آیفون X این نقص را در نظرآزمایی رسمی پشتیبان اپل گزارش کرده‌اند.
همچنین لازم به ذکر است که این باگ در تماس ورودی برای اولین بار در ماه دسامبر شناسایی شد و برخی برای حل آن راه‌حل ریست کردن دستگاه را ارائه دادند که البته انجام دادن این کار نیز دردی را از کاربران دوا نکرد و مشکل یادشده همچنان پایدار بود. بر اساس گزارش‌های منتشرشده از منابع رسمی، مقامات اپل در حال حاضر این نقص را موردبررسی و تجزیه‌وتحلیل قرار داده‌اند اما تاکنون دلیل اصلی به وجود آورنده این مشکل آزاردهنده و نیز زمان برطرف شدن آن مشخص نشده است.
بااین‌حال امیدواریم که این مشکل در آیفون X به‌صورت سراسری و شایع نشده باشد و مدیران و مهندسان اپل دستگاه‌های آسیب‌دیده را به‌سرعت تعمیر کنند زیرا این مشکل بسیار جدی است و کمپانی بزرگی نظیر اپل قاعدتاً نمی‌خواهد با آن دست‌وپنجه نرم کند و حتی اگر درصد بسیار کمی از کاربران نیز گرفتار آن شده باشند بازهم اسم‌ورسم این کمپانی بیش از  هر زمان دیگری  در تاریخ حیاتش در خطر قرار می‌گیرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا