اخبار

نمایشگری جدید در انتظار محصولات سامسونگ

نمایشگری جدید در انتظار محصولات سامسونگ

به نظر می‌رسد که محصولات نسل جدید سامسونگ قرار است تا نمایشگرهایی جدید و ویژه داشته باشند که موجب می‌شود تا شاهد تغییرات ظاهری چشمگیری در محصولات این شرکت باشیم.
همه کسانی که اخبار تلفن‌های همراه هوشمند را دنبال می‌کنند منتظر عرضه اخبار بیشتر از گلکسی اس ۹ و گلکسی اکس هستند ولی در این میان به نظر می‌رسد که رویکرد جدید شرکت سامسونگ تنها به این مدل منتهی نخواهد بود و قرار است تا نسل بعدی محصولات این شرکت از یک استاندارد طراحی ویژه بهره ببرند که در قلب آن یک نمایشگر ویژه قرار دارد.
ماجرا از این قرار است که شرکت سامسونگ یک تلفن همراه جدید را به‌واسطه یک اختراع منحصر به فرد به ثبت رسانده است که فعلا با نام خاصی شناخته نمی‌شود و از این مدل بر اساس کد ثبت اختراع آن یعنی WO/2017/204483 یاد می‌شود. این اختراع نشان می‌دهد که تلفن همراه جدید سامسونگ قرار است تا یک نمایشگر ویژه داشته باشد که می‌تواند ۱۸۰ درجه منحنی بوده و کاملا بخش بالایی دستگاه را بپوشاند.
پیش‌ازاین سامسونگ با استفاده از نمایشگرهای سری اج، تغییراتی را در ساختار مرسوم در صفحات نمایش به وجود آورده بود ولی به نظر می‌رسد که این مدل جدید قرار است تا موجب شود تا بخش جلویی دستگاه کاملا با نمایشگر پوشانده شده و این پوشش به کناره‌های دستگاه نیز کشیده شود.
به‌این‌ترتیب ظاهر محصول کاملا با سایر مدل‌های موجود در بازار مصرف متفاوت خواهد بود و تعریف واقعی نمایشگر بدون لبه را در این مدل مشاهده خواهیم کرد. هنوز زمان عرضه یا سایر سخت‌افزارهای احتمالی این مدل مرموز به رسانه‌ها راه نیافته است ولی می‌توان انتظار داشت که این نوع طراحی منحصر به این دستگاه نبوده و تمامی پرچم‌داران سامسونگ از آن بهره‌مند شوند. البته این‌که گلکسی اس ۹ نیز چنین امکانی را در اختیار دارد یا خیر، اندکی مورد تردید است و برای آگاهی از این امر باید تا ابتدای سال ۲۰۱۸ منتظر ماند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا