اخبار

نمونه اولیه آیفون ۷ پلاس به رنگ آبی جدید، اسمارت کانکتور و دوربین دوال اشاره دارد

یک ویدیوی تازه منتشر شده از نمونه اولیه آیفون ۷ پلاس اپل هم اکنون شبکه های اجتماعی را پر کرده است. این ویدیو تنها به نمای احتمالی آیفون ۷ پلاس و نمونه اولیه اشاره دارد و مدل نهایی نیست. اما نهایی نبودن آن هم به بدان معنی نیست که آیفون ۷ پلاس نمی تواند شبیه به این ویدیو باشد. تمامی ویژگی ها و مشخصاتی که در این ویدیو به چشم می خورد بر گرفته از سایر شایعات و تصاویر و ویدیوها بوده و در مجموع پاسخ روشنی به سوالات ما نمی دهد.
در واقع بسیاری از ویژگی ها و مشخصاتی که در این ویدیو وجود دارد در سایر رندرها و فایل های طراحی شده گذشته نیز دیده شده اند. تنها موردی که در موارد قبلی به چشم نمی خورد، رنگ آبی تیره این محصول است که یک گزینه رنگی جدید برای خریداران به حساب می آید. در قاب پشتی می توانید دوربین دوال را به خوبی مشاهده کنید که گفته می شود هر دو لنز آن ۱۲ مگاپیکسلی هستند. یکی از آنها به لرزشگیر اپتیکال تصویر و دیگری به قابلیت های زوم اپتیکال مجهز خواهد بود. خطوط آنتن نیز به گوشه های بالایی و پایینی بدنه کشیده شده اند و اثری از جک ۳٫۵ میلی متری هدفون نیست.
 

نمونه اولیه آیفون 7 پلاس به رنگ آبی جدید، اسمارت کانکتور و دوربین دوال اشاره دارد

 
این نمونه اولیه آیفون ۷ پلاس حاوی اسمارت کانکتور است که در شایعات قبلی نیز در مورد آن شنیده بودیم. اسمارت کانکتور در آیپد پرو اجازه می دهد که اسمارت کیبورد به صورت وایرلس به تبلت متصل شود. این اتصال به کمک آهن ربا، انرژی و داده های منتقل شده بین تبلت و کیبورد اتفاق می افتد. اضافه شدن اطلاعات تماس به نمونه اولیه آیفون ۷ پلاس به این معنی ست که اپل یک کیبورد فیزیکی QWERTY برای این دستگاه در نظر گرفته است. در ماه گذشته شایعاتی در مورد اینکه اپل نمی تواند در آیفون ۷ پلاس از اسمارت کانکتور استفاده کند و قصد دارد آن را حذف کند به گوشمان رسید، هر چند که این نمونه اولیه خلاف این ادعا را اثبات می کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا