اخبار

نوت ۸ باز هم رکورد زنی کرد

سامسونگ گزارشی مبنی بر پیش فروش گوشی گلکسی نوت ۸ منتشر کرده است که نشان می دهد این دستگاه در ۵ روز ابتدایی پیش فروش ۲٫۵ برابر گلکسی نوت ۷ به فروش رسیده است و این رکورد در بین تمامی نوت های سامسونگ بی نظیر است. بد نیست اشاره کنیم که تعداد سفارشات ثبت‌شده در ۲۴ ساعت اولیه‌‌ی شروع پیش‌فروش گلکسی نوت ۸، معادل ۳۹۵ هزار واحد بود که در موبایلستان نیز به آن اشاره کردیم.
سامسونگ می‌داند که اپل به‌زودی از نسل جدید آیفون‌های خود رونمایی خواهد کرد و به همین دلیل برای حفظ تسلط خود بر بازار، روی فبلت جدیدش حساب ویژه‌ای باز کرده است. فروش گلکسی نوت ۸ در آمریکا، کره‌ی جنوبی و چند بازار دیگر از روز جمعه‌ آغاز شد. تعداد سفارش‌ها برای پیش‌خرید گوشی گلکسی نوت ۸ طی پنج روز اول به ۶۵۰ هزار واحد رسیده است. این سفارش‌ها از حدود ۴۰ کشور در سراسر دنیا ثبت‌ شده‌اند. دی‌جی کو، رئیس واحد ارتباطات موبایل سامسونگ الکترونیکس، در یک رویداد مطبوعاتی در مورد میزان پیش‌فروش فبلت مورد بحث، آمار به‌دست‌آمده را بسیار دلگرم‌کننده توصیف کرد.
پس با این اوصاف انتظار می رود که نه تنها تمام ضرردهی هایی که سامسونگ بر سر گلکسی نوت ۷ متحمل شد، جبران شود بلکه فروش چندین برابر گلکسی نوت ۸ باعث خواهد شد که این شرکت به سود دهی استثنایی نیز برسد.
کو در ادامه اعلام کرد که مشکلات نوت ۷ باعث شد ضربه‌ی محکمی بر شهرت سامسونگ به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌ هوشمند جهان وارد شود؛ اما این کمپانی پس از انجام یک نظرسنجی به این نتیجه رسید که ۸۵ درصد از کاربران فعلی گوشی‌های سری نوت همچنان به این برند وفادار خواهند بود و به همین دلیل حالا شاهد معرفی نسل جدید فبلت نامبرده هستیم. نظرسنجی مذکور بین ۵۰۰۰ نفر از دارندگان گوشی‌های سری نوت انجام شده است.
نو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا