اخبار

نوت ۹ به اسکنر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شود

چندین ماه است که سامسونگ به دنبال عرضه اسکنر اثر انگشت بر زیر صفحه نمایش به صورت یکپارچه است. همانطور که می دانید سامسونگ ابتدا می خواست این سیستم را در گلکسی S8 و S8 plus اجرا کند اما اینگونه نشد، سپس آن ها تصمیم گرفتند برنامه را به نوت ۸ انتقال دهند که باز هم به این مهم دست نیافتند ، حال تیر آخر سامسونگ برای گلکسی نوت ۹ است.
از آنجایی‌که گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس فاقد سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر هستند، احتمالاً برای عرضه گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس با این فناوری لحظه‏‌شماری خواهید کرد؛ هرچند گزارش جدید مینگ‌چی کو از این موضوع حکایت دارد که درگوشی پرچم‌‏دار نیمه اول ۲۰۱۸ سامسونگ، سنسور اثر انگشت با نمایشگر ادغام نخواهد شد.
گزارش ها نشان می دهد که باز هم همین سنسور فعلی موجود در گلکسی S8 در S9 نیز استفاده می شود در نتیجه، مینگ‏‌چی کو پیش‎بینی کرده است که گلکسی نوت ۹ اولین فبلت رده‌بالای سامسونگ در سال ۲۰۱۸ خواهد بود که با سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر راهی بازار خواهد شد.
همچنین این سیستم سال آینده به شرکت Egis واگذار می شود. در حال‌حاضر، سامسونگ با سیناپتیکس برای تأمین سنسور اثر انگشت برای گوشی‏‌های خود همکاری می‎کند. شرکت فرانسوی Egis، سال آینده بزرگ‎ترین تأمین‎کننده IC سنسور اثر انگشت برای گوشی‎های سامسونگ خواهد بود.
به‌نظر مینگ‎چی کو، گلکسی نوت ۹ اولین گوشی سامسونگ مجهز به حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود؛ زیرا باید تفاوت‎های قابل‌ توجهی با نسل قبل خود و محصولات دیگر سامسونگ داشته باشد و شرکت سازنده، گمان می‌کند که با ادغام حسگر اثر انگشت با نمایشگر، می‌تواند شانس فروش فبلت پرچم‎دار جدیدش را در سال آینده افزایش دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا