اخبار

نوکیا سرانجام نقشه HERE را به اندروید آورد

نقشه HERE سرویسی است که هنوز متعلق به خود نوکیا می باشد. نوکیا اعلام کرده بود که این نقشه را در خانواده Gear سامسونگ که از سیستم عامل تایزن استفاده می کنند ارائه خواهد کرد. بنظر می رسد که نوکیا تنها به ساعت های هوشمند قانع نشده و اعلام کرده است که بطور ویژه این نقشه را در خانواده Galaxy سامسونگ ارائه بصورت مجانی ارائه خواهد کرد.
یکی از بهترین قابلیت های نقشه HERE که می توان به آن اشاره کرد قابلیت مسیریابی آفلاین است. با استفاده از این قابلیت شما قادر هستید توسط GPS دستگاه و بدون نیاز به اتصال اینترنت به مسیر یابی بپردازید و بصورت آفلاین در نقشه جستجو کنید.


همچنین شما قادر هستید که نقشه مکان های خاص، نواحی یا حتی کشور های مختلف را دانلود کنید ( در حال حاضر نقشه ۲۰۰ کشور موجود می باشد) و در دستگاه خود ذخیره کنید تا دسترسی به نقشه سریعتر باشد.
نوکیا اعلام کرده است که در ماه های آینده قابلیت هایی بی نظیر را به این نقشه اضافه خواهد کرد اما در مورد اینکه آیا این نقشه برای سایر دستگاه های اندرویدی هم ارائه خواهد شد یا نه مطلبی گفته نشده است. نقشه HERE به زودی برای گوشی ها و ساعت های هوشمند پشتیبانی شده سامسونگ بصورت مجانی ارائه خواهد شد. آیا HERE همان نقشه محبوب نوکیا که بر روی گوشی های Symbian وجود داشت نیست؟

پایان خبر./

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا