اخبار

نوکیا ۲۰۱۰ توسط اچ ام دی گلوبال بازآفرینی خواهد شد

نوکیا ۲۰۱۰ توسط اچ ام دی گلوبال بازآفرینی خواهد شد

کمپانی اچ ام دی گلوبال تلفن همراه نوکیا ۸۱۱۰ (که البته با نام تلفن موزی هم شناخته می‌شود) را در طی سال جاری میلادی بازآفرینی کرد. اگرچه بسیاری از ما تصور می‌کردیم که این کمپانی فنلاندی که هم اکنون حق امتیاز تولید محصولات نوکیا را دارد، به ساخت تلفن‌های همراه هوشمند جدید روی خواهد آورد اما به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد تا در میان تلفن‌های همراه جدید خود به بازآفرینی تلفن‌های همراه نوستالژیک بسیاری از کاربران بپردازد.
بر اساس اطلاعات منتشرشده در AndroidAuthority، تلفن همراه بعدی که بازآفرینی خواهد شد نوکیا ۲۰۱۰ نام دارد. با این حال، این تلفن همراه تا سال آینده و قبل از تاریخ بیست و پنجمین سالگرد ساخت مدل اصلی آن رونمایی نخواهد شد. البته لازم به ذکر است که این تلفن همراه در سال ۱۹۹۴ توسط کمپانی نوکیا ساخته شده و بازار عرضه شد.
از قابلیت‌های این تلفن همراه جدید اطلاعات زیادی برای افشا شدن وجود ندارد. تنها اطلاعاتی که در این رابطه در دسترس است این است که تلفن همراه یاد شده از همان سیستم‌عاملی برخوردار خواهد شد که دو تلفن همراه بازآفرینی شده اچ ام دی گلوبال یعنی نوکیا ۳۳۱۰ و نوکیا ۸۱۱۰ از آن بهره برده‌اند. البته این تلفن همراه همچنین از نرم‌افزارهای اجتماعی بسیار مهم نظیر فیس‌بوک و واتس‌اپ نیز پشتیبانی خواهد کرد که همین امر نیز می‌تواند نقطه قوت زیادی برای دستگاه بازآفرینی شده پیش رو باشد.
همچنین شایان‌ذکر است که کمپانی اچ ام دی گلوبال این تلفن همراه را برای عدم تداخل با نسخه اصلی آن دوباره نام‌گذاری خواهد کرد. البته نام جدید این تلفن همراه هنوز مشخص نشده است اما منبعی آشنا به برنامه‌های اچ ام دی گلوبال اظهار داشته است که این تلفن همراه هوشمند به‌احتمال‌زیاد با نام نوکیا A۱۰ رونمایی خواهد شد.
علاوه بر این، تلفن همراه اظهارشده در زنگ‌های متنوعی از قبیل سیاه، قرمز، زرد و… عرضه خواهد شد اما اطلاعات مربوط به قیمت این دستگاه هنوز به‌صورت یک راز مخفی باقی مانده است و کسی در رابطه با آن چیز زیادی نمی‌داند. با این حال از آن جهت که تلفن همراه یاد شده دستگاهی هوشمند نیست و در میان تلفن‌های معمولی تقسیم‌بندی می‌شود قیمت آن بسیار معقول و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود و طرفداران تلفن همراه نوستالژیک نوکیا ۲۰۱۰ می‌توانند برای یادآوری دوباره خاطرات خود با نسخه اصلی، این تلفن همراه را خریداری کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا