اخبار

نوکیا ۲۳۰ با صفحه ۲٫۸ اینچی معرفی شد

کمپانی مایکروسافت امروز موبایل جدید ساده ای با برند خوشنام فنلاندی نوکیا معرفی نمود. این دیوایس که Nokia 230 نام دارد در دو نسخه ۱ و ۲ سیم کارت وارد بازار خواهد شد. نوکیا ۲۳۰ دارای صفحه نمایش ۲٫۸ اینچی QVGA یا ۲۴۰ * ۳۲۰ پیکسل بوده و دارای ۱۶ مگا بایت رم می باشد. هر چند در مقایسه با دیوایس های هوشمند امروزی این میزان رم چندان جلب توجه نمی کند اما برای استفاده از نرم افزار هایی چون Opera Mini، Bing Search و MSN Weather کافی خواهد بود.
 
این دیوایس دارای حافظه داخلی نیست اما از کارت های میکرو اس دی تا سقف ۳۲ گیگا بایت پشتیبانی می کند. دوربین ۲ مگا پیکسل در پشت این دیوایس تصاویری با رزولوشن ۱۶۰۰ * ۱۲۰۰ پیکسل و همچنین ویدیوهای ۲۴۰p با کیفیت ۱۵ فریم بر ثانیه را به ثبت می رساند.
 
امکان ثبت ویدیو با کیفیت VGA نیز در این دیوایس وجود دارد. رادیو FM، بلوتوث ۳٫۰، پورت میکرو یو اس بی برای شارژ و جک ۳٫۵ میلی متری هدفون از دیگر داشته های این موبایل ۹۱٫۸ گرمی هستند. بدنه نوکیا ۲۳۰ از جنس پلی کربنات بوده و کاور پشتی آن نیز آلومینیومی خواهد بود. باتری این موبایل ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و زمان standby آن در مدل تک سیم کارت ۲۷ روز و در مدل دو سیم کارت ۲۲ روز خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا